با حضور مسئولان

تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رودسر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی پاکیزه تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین عباس خوبرو به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رودسر برگزار شد.a08e0010-44f5-4fd5-a54f-dd139233c447
امیر جانبازی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین گرامیداشت ۲۴ خرداد سالروز حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۹۲ افزود : ۲۴ خرداد سالروز حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۹۲ است که موجب پیروزی دولت تدبیر و امید گردید و دولت در این سه سال زحمات و فعالیت های بسیار زیادی در بخشهای خارجی و داخلی انجام داده است که نمونه شاخص فعالیت در عرصه سیاست خارجی مذاکراتی که باتدابیر ارزشمند رئیس جمهور محترم منجر به برجام گردید که مواردمرتبط درمذاکرات موردتاٌییدمقام معظم رهبری را نیز در پی داشته است و در بخش داخلی هم به عنوان نمونه می توان به فعالیت های صورت گرفته است که بعنوان نمونه ،بیمه همگانی ،بیمه سلامت وفعالیتهای صورت گرفته دربخش سلامت جامعه رامی توان نام بورد.

وی تصریح کرد : از سیاست های اجرایی شهرستان تلاش در جهت پیشروی بر اساس شاخص های تعریف شده همگام با متوسط استانی می باشد و همه باید سعی نمائیم تا به متوسط استانی و حتی کشوری برسیم .

امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : یکی از سیاست های اجرایی شهرستان ایجاد هماهنگی با ادارات موجود در شهرستان می باشد که در این مورد رابطه بسیار خوبی بین ادارات وجود دارد .

وی با اشاره به تغییرات و جابجایی مدیران در ادارات افزود : هر تغییر و جابجایی که در ادارات صورت می گیرد بر اساس سیاست های سازمانی آن اداره می باشد .

گفتنی است در پایان جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی پاکیزه تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین عباس خوبرو به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر منصوب گردید.

Share