آیت الله قربانی،در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان

تضعیف دولت جایز نیست/روحانیون سربازان جبهه تبلیغ دین و فرهنگ هستند/سخنان بی اساس در منبرها نزنید/ مسئولین به مشکلات مردم بیش از پبش توجه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: تضعیف دولت جایز نیست و با همکاری و وحدت مشکلات جامعه را حل کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان, آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز(۱۶ خرداد) در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان در مصلای رشت اظهار کرد: ماه رمضان ماه پربرکت و پر فضیلتی است.ghorbani__4162

وی با بیان اینکه سربازان گمنام جامعه در حفاطت از میهن تلاش می کنند گفت: روحانیون نیز سربازان دین و فرهنگ در تبلیغات دینی، مذهبی و ارزش های انقلابی جامعه هستند.

آیت الله قربانی با تصریح اینکه ارزش کارهای علما در جامعه بسیار ارزشمند است افزود: علمای دینی وظیفه دارند حقایق دین را به درستی بیان کنند.

وی خطاب به روحانیون گفت: کلام‌ها و سخنان بی اساس در منبرها نزنید چرا که مردم شما را جانشین انبیا می بینند.

امام جمعه رشت اظهار کرد: اسلام دشمنان بسیاری دارد که درصدد هستند ارزش‌های اسلامی را نابود کنند بدین سبب امروز شما وظیفه خطیری برعهده دارید.

وی افزود: مردم از علما توقع صداقت، تواضع، ایمان و عمل در کارها و برنامه ها دارند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه جوانان را در زمینه ازدواج، تامین مسکن و تحصیل یاری کنید تاکید کرد: مسئولین به مشکلات مردم بیش از پبش توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به لباس روحانیون احترام می گذارند، در ماه رمضان بیش از پیش به مردم و محرومین توجه کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: تضعیف دولت جایز نیست و با همکاری و وحدت مشکلات جامعه را حل کنید.

tel final1

Share