تذکر شاعرانه دلخوش در مجلس و حاضرجوابی لاریجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان پس از گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی تذکری گفت: ما امروز بحث تصویب برنامه ششم توسعه را پیش رو داریم که وزیر کشور هم با توجه به آن آسیب‌ها را بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از فارس, سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان پس از گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی تذکری گفت: ما امروز بحث تصویب برنامه ششم توسعه را پیش رو داریم که وزیر کشور هم با توجه به آن آسیب‌ها را بیان کردند.delkhoosh16-02-01_16-47-18

وی به اظهارنظر نمایندگان پس از گزارش وزیر کشور در صحن علنی مجلس اشاره کرد و گفت: آقایان هیات رئیسه! نظم در هیات رئیسه را ملاحظه کنید، آقایان باید این موضوع را کنترل کنند.

«وزیر در نشست امروز آسیب‌ها را گفت و برخی آقایان وقت بقیه نمایندگان را گرفتند و دوباره همان آسیب‌ها را بیان کردند. وزیر گفت «جان من و جان من دلبر جانان من/ برده دل و جان من دلبر جانان من» و پس از آن برخی نمایندگان آمدند و گفتند «برده دل و جان من دلبر جانان من/ جان من و جان من دلبر جانان من» این به نوعی تکرار همان حرف‌های وزیر بود.»

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنا نیست دوستان در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی مشکلات کارخانه‌های حوزه انتخابیه خود را بگویند تصریح کرد: قرار است مباحث مرتبط با آسیب های اجتماعی بررسی شود اما زمانی که این موضوع رعایت نمی‌شود هیات‌رئیسه باید تذکر دهد؛ کار هیات‌رئیسه همین است.

دلخوش از نمایندگان خواست در چنین نشست‌هایی از وزرا پیرامون موضوع بحث سوال کنند.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تذکر دلخوش گفت: آقای دلخوش! شما هم فرصت پیدا کردید آسیب‌های اجتماعی را با شعر گفتید.

وی اضافه کرد: این تذکر وارد است زیرا برخی دوستان آسیب‌های اجتماعی را گفتند و برخی‌ها هم مشکلات حوزه انتخابیه را بیان کردند.

tel final1

Share