عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران خبرداد

پیشتازی شرکت مخابرات گیلان در ضریب نفوذ تلفن ثابت و مشترکان اینترنت پرسرعت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وصلی از تدوین ۱۰ اولویت یک ساله شرکت مخابرات ایران با تشکیل هیات مدیره جدید خبر داد و گفت: ۹ اولویت دو ساله و هفت اولویت پنج ساله در شرکت مخابرات ایران تدوین شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لطیف وصلی در مراسم افتتاح همزمان ۴۴۷ پروژه مخابرات گیلان با تبریک میلاد امام زمان(عج) و توضیحاتی در خصوص روند توسعه مخابرات اظهار کرد: ۳۰ میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت در کشور وجود دارد و صددرصد سهم این بازار در اختیار شرکت مخابرات ایران است.photo_2016-05-22_18-28-12

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران از وجود ۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در کشور خبر داد و افزود: ۸۰.۲ درصد از سهم بازار مذکور در اختیار شرکت مخابرات ایران است و بقیه در اختیاز سایر شرکت ها قرار دارد.

وصلی تصریح کرد: در چشم‌انداز ۱۴۰۴ شرکت مخابرات ایران شرکتی پیشرو در ارائه خدماتپیشرفته دیجیتال برحسب نیاز مشتری و در کلاس جهانی تعریف شده است.

وی که در جمع مسئولان گیلان سخن می گفت از تدوین ۱۰ اولویت یک ساله شرکت مخابرات ایران با تشکیل هیات مدیره جدید خبر داد و گفت: ۹ اولویت دو ساله و هفت اولویت پنج ساله در شرکت مخابرات ایران تدوین شده است و در مجموع ۲۶ اولویت به صورت برنامه در شرکت مخابرات ایران در حال تدوین بوده و آماده ابلاغ به استان‌ها است.

وصلی به مقام نخست شرکت مخابرات ایران در بین ۵۷ کشور منطقه اشاره کرد و افزود:شرکت مخابرات ایران متشکل از ٣٠ شرکت استانی و شرکت ارتباطات سیار است.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران یادآور شد: استان گیلان دارای ١۶ شهرستان و ١۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و ١١٠٠ هزار شماره تلفن ثابت که ٣.٧ درصد تلفن ثابت کشور را تشکیل می دهد.
وصلی شاخص ضریب نفوذ تلفن ثابت گیلان را بالاتر از سطح میانگین کشور خواند و بیان داشت: ضریب نفوذ تلفن ثابت ٣٨.٢ درصدبوده در حالی که ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان گیلان ۴۴.٢درصد است.

وی افزود:استان گیلان دارای ١۵۴ هزار مشترک adsl می باشد که در این شاخص هم در کشور پیشتاز است.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به مطالبات لاوصول ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی شرکت مخابرات گیلان از مردم خواستار پرداخت بدهی مردم به شرکت مخابرات گیلان شد و اظهار کرد: شرکت مخابرات گیلان برای توسعه پروژه‌های خود به این پول ها نیاز دارد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران درآمد هر مشترک برای شرکت مخابرات را ماهانه پنج هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: این شاخص در گیلان ۵ هزار و ۱۷۹ تومان است.

tel final1

Share