تازه‌ترین سخن نماینده‌ای که دیروز لاریجانی به سخنان او خندید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منتخب مردم “دیر،کنگان،جم و عسلویه” در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منتخب مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند almasiتمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

سکینه الماسی با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس پیرامون شعر خوانی اش و عکس های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او اظهار داشت: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است.

منتخب مردم “دیر،کنگان،جم و عسلویه” در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه ها گفت: رسالت آنها اطلاع رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند؛ تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود.

روز گذشته سکینه الماسی”منتخب دیر و کنگان”سخنانش از تریبون مجلس را با جمله «به نام خداوند رنگین کمان» آغاز کرد که موجب واکنش هایی در فضای مجازی شد.

tel final1

Share