فرماندار رودبار اظهار کرد:

تأمین ۸ هزار تن قیر رایگان جهت اجرای نهضت آسفالت در روستاهای رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، احمدی گفت: در رابطه با راههای روستایی، در حالی که دولت بخاطر تحریم های ناجوانمردانه از نظر مالی کاملاً در مضیقه بود اما بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی به مساحت ۱۱۲۱۰۵ متر مربع و به طول ۲۲/۲کیلومتر در چهار بخش شهرستان رودبار بر اساس اولویت ها در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید محمد احمدی فرماندار رودبار طی نشست خبری عملکرد دستگاههای اجرایی شهرستان را در بخش راه روستایی تشریح کرد.۲۰۱۵۰۸۲۷۱۰۲۴۳۶_ahmadi6933

وی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: در بحث عمران شهری و روستایی کارهای بسیار زیادی در دولت تدبیر و امید انجام شده است مخصوصاً در بحث آسفالت راههای روستایی خدمات شایسته ای ارائه شده است.

احمدی در ادامه تصریح کرد: در رابطه با راههای روستایی، در حالی که دولت بخاطر تحریم های ناجوانمردانه از نظر مالی کاملاً در مضیقه بود اما بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی به مساحت ۱۱۲۱۰۵ متر مربع و به طول ۲۲/۲کیلومتر در چهار بخش شهرستان رودبار بر اساس اولویت ها در حال انجام است.

فرماندار رودبار تناژ مصرفی آسفالت را ۱۱۲۸۵ تن اعلام کردند و با اشاره به اینکه هشت درصد اعتبارات عمرانی دولت برای عمران روستایی اختصاص یافته است افزودند: برای ۲۱ روستا برنامه پیش بینی شده است و در همین راستا ۸ هزار تن قیر رایگان اختصاص یافته است.

وی در پایان ارتقاء سطح رضایتمندی مردم در روستاها را مهم‌ترین هدف دانست و اذعان داشت: با همین نگاه و همراهی مردم تلاش می‌کنیم شهرستان رودبار را به درجات بالاتر ارتقاء دهیم و این امر با همدلی و همراهی محقق می‌شود.

tel final1

Share