مهرداد بائوج لاهوتی پس از گزارش وزیر امور خارجه در صحن علنی

به عنوان یک ایرانی از زحمات شما ممنونم/وزارت خارجه در جذب سرمایه‌های ایرانی خارج از کشور و اعتمادسازی فضا تدابیری بیاندیشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با اشاره به مصوبه برداشت دو میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران، تصریح کرد: به جای اینکه چراغ قوه در دست بگیریم و مشخص کنیم که کدام دولت صنایع ایران را به غارت برده است، باید تدبیری اندیشید که بعد از این در بازارهای جهانی منافع و منابع خود را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خانه ملت ، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز ( یکشنبه ۲۳ خرداد) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر امور خارجه در صحن علنی، گفت: به عنوان یک ایرانی از زحمات شما ممنونم. ایرانیان مقیم خارج از کشور دارای ظرفیت بسیار هستند که در آسیای میانه و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از این‌رو استدعا داریم تا در جذب سرمایه‌های ایرانی و اعتمادسازی فضا تدابیری اندیشیده شود.

lahooti_2016-06-10_21-08-01نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه صنعت گردشگری رتبه سوم اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده است، گفت: ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در صنعت گردشگری است و اگرچه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقداماتی انجام داده اما همراهی وزارت امور خارجه برای حذف روادید ضروری است.

وی افزود: بنا بر گفته مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درآمد گردشگری ایران حدود ۵ تا ۶ میلیارد دلار است، اما باید بدانیم که درآمد واقعی ایران در این خصوص کمتر از یک میلیارد دلار است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با اشاره به مصوبه برداشت دو میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران، تصریح کرد: به جای اینکه چراغ قوه در دست بگیریم و مشخص کنیم که کدام دولت صنایع ایران را به غارت برده است، باید تدبیری اندیشید که بعد از این در بازارهای جهانی منافع و منابع خود را حفظ کنیم.

tel final1

Share