کوچکی نژاد در جمع خبرنگان

به آقای رفیعی نصیحت می‌کنم سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کنند/استفاده از مدیران بومی حق مردم گیلان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد در واکنش به اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی و مقایسه بی حجابی در گیلان با اروپا ضمن محکومیت این سخنان اظهار کرد: من به ایشان نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی و مقایسه بی حجابی در گیلان با اروپا ضمن محکومیت این سخنان اظهار کرد: من به ایشان نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کند.photo_2016-06-10_21-10-07

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, کوچکی نژاد با بیان اینکه اگر ایشان این اشتباه را جبران نکند به گونه های دیگر برخورد خواهیم کرد یادآور شد:کسی حق توهین به فرهنگ و دیانت مردم گیلان را ندارد و اگر ایشان سخنان خود را اصلاح نکنند پاسخ او را خواهیم داد.

نماینده مردم رشت خواستار بروزرسانی اطلاعات آقای رفیعی شد و افزود: ایشان باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرد و در خصوص تاریخ فرهنگی و انقلابی گیلان کمی مطالعه کند.

زد و بند در ساماندهی زباله ها

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت موظف به ساماندهی زباله ها شده است اظهار کرد: در خصوص ساماندهی زباله قراردادی با شرکت چینی امضا شد و ده میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد اما گویا زد و بندهایی در این زمینه وجود دارد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته حتی با شرکت دیگری قرارداد امضا کرده اند.مسئولانی که در این بخش مایه خسارت شده اند مقصر هستند و باید مجازات شوند.

یک ریال از بودجه ساماندهی رودخانه های رشت پرداخت نشده است

کوچکی نژاد به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان توسط دولت برای ساماندهی رودخانه های رشت هم اشاره کرد و گفت: تا به امروز حتی یک ریال از این بودجه پرداخت نشده است.

استفاده از مدیران بومی حق مردم گیلان است

نماینده مردم رشت در مجلس استفاده از مدیران توانمند بومی را حق مردم گیلان دانست و گفت: باید باندبازی ها کنار گذاشته شود و از ظرفیت نیروهای بومی و نخبه استان در پست های مدیریت بهره برد.

وی افزود: ورود مدیران غیربومی درصورت وجود مدیران توانمند قابل توجیه نیست و نمایندگان گیلان پیگیر این موضوع هستند.

لزوم نگاه چندبعدی برای حل مشکل اشتغال

کوچکی نژاد خواستار نگاه چندبُعدی برای حل مشکل اشتغال استان شد و اظهار کرد: باید به حوزه گردشگری توجه شود و حتی می توانیم در خصوص ورود گردشگران حوزه خلیج فارس با توجه به آداب و رسوم مشترک سرمایه گذاری کنیم.

نماینده رشت فلسفه ایجاد مناطق آزاد را تولید و صادرات دانست و اظهار کرد: هم اکنون مناطق آزاد دروازه واردات شده اند.

وی همچنین از پیگیری های خود برای حل مشکل زمین های نسقی و سکونتگاه های حاشیه نشین رشت خبر داد و گفت: برخی مسئولین در برخورد با مردم راحت ترین راه را انتخاب می کنند و بلافاصله مردم را تهدید به قطع آب, برق و گاز می کنند اما به آنها گفته ام که اگر در صورت این کار از دماغ کسی خون بیاید همه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

tel final1

Share