مدیر روابط عمومی اورژانس گیلان خبرداد

بنیامین کودک ۳ ساله تالشی توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان از مرگ نجات یافت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از رسیدن به محل،همکاران فوریت مشاهده می‌کنند که راهنمایی های ارایه شده توسط اپراتور، درست به کار بسته شده و بنیامین ۳ساله به لطف خدا،نجات پیداکرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بنیامین ۳ساله توسط اورژانس ۱۱۵گیلان نجات یافت.ambu
طی یک تماس تلفنی به اورژانس ۱۱۵،از روستایی از توابع تالش اعلام شد،پسری ۳ساله به دنبال انسداد راه هوایی بوسیله جسم خارجی (آلوچه)دچار خفگی شد.

آمنه اخلاقی مدیر روابط عمومی اورژانس گیلان در این رابطه گفت: اپراتورحاضر در شیفت با هوشیاری کامل و با درک شرایط ضمن دعوت به حفظ خونسردی و ارامش خانواده، راهنمایی لازم به همراهان برای انجام مانور انجام می‌دهد , همزمان با ارایه راهنمایی های لازم به خانواده، آمبولانس نیز به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: پس از رسیدن به محل،همکاران فوریت مشاهده می‌کنند که راهنمایی های ارایه شده توسط اپراتور، درست به کار بسته شده و بنیامین ۳ساله به لطف خدا،نجات پیداکرده است.
اخلاقی تصریح کرد: این کودک جهت بررسی بیشتر و انجام مراقبت های لازم به بیمارستان نورانی تالش اعزام شد. به دنبال پیگیری های انجام شده از بیمارستان مطلع شدیم،خوشبختانه بنیامین پس از چند ساعت که تحت نظر بود با حال عمومی خوب مرخص شد.

گفتنی است همکار اپراتور اورژانس که راهنمایی صحیح به خانواده بنیامین ارایه کرده بود اکبر عبادی نام داشت.

tel final1

Share