شریفی خبرداد

بنده سازمان تحویل نگرفتم بلکه یک گاراژ تحویل گرفتم/کشف گونی های پر از سند سازمان در یک اتوبوس/ تا پای جان همراه شهردار هستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به گونی های پر از اسناد این سازمان که در یکی از اتوبوسها پیدا شده بود گفت : زمانی که این سازمان را تحویل گرفته بودیم اسنادی را مشاهد کردم که در گونی هایی ریخته شده بود که پس از تلاش شبانه روزی با کمک کارشناس دادگستری این اسناد اکنون به طور دقیق طبقه بندی شده است.

IMG_2126 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی شریفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنها مدیر عامل یک سازمان و سرپرست دو سازمان دیگر است گفت : زمانی که سازمان اتوبوس رانی را تحویل گرفته بودم یک سازمان نبوده  بلکه یک گاراژ بود.چون هیچ کجای این سازمان حالت سازمانی نداشته است.

مدیر عامل حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به گونی های پر از اسناد این سازمان که در یکی از اتوبوسها پیدا شده بود گفت : زمانی که این سازمان را تحویل گرفته بودیم اسنادی را مشاهد کردم که در گونی هایی ریخته شده بود که پس از تلاش شبانه روزی با کمک کارشناس دادگستری این اسناد اکنون به طور دقیق طبقه بندی شده است.

وی با تکذیب انتقادهایی صورت گرفته نسبت به عدم امنیت اتوبوس‌های خریداری شده از سوی شهرداری گفت: این حرف ها همه کذب محض است و برای زیر سوال بردن عملکرد شهرداری است.

شریفی گفت:در راستای چابک سازی و جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال نیروهای سازمان را از ۴۰۰ پرسنل به ۱۲۰ نیرو کاهش داده‌ایم.

وی به اصلاحات صورت گرفته در این سازمان و نظارت نماینده رانندگان تاکسی بر عملکرد سازمان اشاره کرد و با اشاره به فرسودگی اتوبوس ها گفت: از مخزن ۳۰ هزار لیتر سازمان اتوبسرانی فقط ۱۰ هزار لیتر آب خارج شد.

شریفی با اشاره به انتخاب ۱۲۰ معتمد از میان رانندگان تاکسی اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان تاکسیرانی با اخذ وام هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود نیز به درآمد ناکافی رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسی ماهیانه زیر ۸۰۰ هزار تومان درآمد دارند.

شریفی که بسیار محکم و با اقتدار صحبت می کرد در پایان گفت:ما مدیران شهرداری تا پای جان همراه شهردار هستیم.

tel final1

Share