مدیرعامل باشگاه سپیدرود

بعضی از دوستان بوی کباب را شنیدند/داماش برای آقایان جذابیتش را از دست داده و کسی حاضر نیست که حتی نامش را ببرد/صادقانه هشدار می‌دهم که سپیدرود دارد به نوعی به سرنوشت داماش دچار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: با گذشت بیش از یک ماه از پایان مسابقات و صعود سپیدرود، هنوز تکلیف مالکیت باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مشخص نشده است و زمان دارد به سرعت به ضرر سپیدرود از دست می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ،محمد پورمحسن با انتقاد از مشخص نشدن سرنوشت مالکیتی سپیدرود اظهار داشت: متأسفانه بعد از گذشت بیش از شش ماه از نامه‌ای که برای تعیین تکلیف مالکیتی سپیدرود به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نوشتیم، هنوز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ایم.

poormohsenوی با بیان اینکه سپیدرود در ابتدای فصل گذشته و پس از اینکه از سوی مالک به زمین گذاشته شد، ما با یک یاعلی بلند شده و به پشتوانه هواداران و مسئولین ناامید نشدیم افزود: در نهایت موفق شدیم که سپیدرود را با غیرت بازیکنان و کادرفنی و هواداران و مسئولانی که در کنارمان بودند به لیگ دسته اول و ساحل آرامش برسانیم.

مدیرعامل سپیدرود اظهار کرد: صعود با افتخار سپیدرود و حماسه ۲۵ هزار هوادار متأسفانه آغاز مشکلات ما بود و بعضی از دوستان بوی کباب را شنیدند و برای مصادره و تصاحب این هوادار و پیروزی شروع به دسیسه کردند و دنبال غنیمت گرفتن از این ماجرا شدند.

پورمحسن گفت: در حال حاضر متأسفانه داماش برای آقایان جذابیتش را از دست داده و کسی حاضر نیست که حتی نامش را ببرد و فراموش کرده‌اند که همین تعلل‌ها و تأخیرها و بی‌تفاوتی‌ها اشک هزاران هوادارش را جاری کرد و حالا می‌خواهند همین بلا را بر سر سپیدرود و هوادارانش بیاورند.

وی با اشاره به جلسه شهردار با مدیرکل ورزش و جوانان درباره خرید سپیدرود گفت: وقتی که اعضای شورای شهر اعلام می‌کنند که این نشست بدون هماهنگی و موافقت آن‌ها برگزار شده، پس مطمئناً هدف از این نوع جلسات خیرخواهانه نبوده و تنها ثمره‌اش کشتن وقت و ایجاد مانع در راه تقویت سپیدرود برای فصل آینده است چرا که پروسه اعلام خرید سپیدرود توسط شهردار به شورا و تصویب احتمالی شورایی که نزدیک به اکثریتش اعلام مخالفت کرده اند بسیار زمان بر است و تنها موجب از دست رفتن زمان به ضرر سپیدرود می‌شود.

مدیرعامل سپیدرود اعلام کرد: من صادقانه هشدار می‌دهم که سپیدرود دارد به نوعی به سرنوشت داماش دچار می‌شود، منتهی به شکل دیگری و اگر قرار بود آقایان تصمیم بگیرند، ۶ ماه فرصت داشتند و پس از صعود هم  که بیش از یک ماه گذشته و می‌توانستند تصمیم بگیرند و این بی عملی برای مسئولان استان و ورزش درست نیست.

پورمحسن بیان کرد: من واقعا نمی‌دانم به هوادارانی که نگران تیم هستند چه پاسخی بدهم و نمی‌دانم چطور باید تیم را برای مسابقات آماده کرد و آیا کسی مسئولیت این مسائل را می‌پذیرد یا باز هم به مانند داستان داماش می‌خواهند خود را پس از بروز فاجعه کنار بکشند.

tel final1

Share