مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان گیلان خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش با سخنرانی آیت الله اشکوری در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در استان با سخنرانی آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل فارس ،ابراهیم طاهرنژاد ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله صادق احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یاد از امام خمینی(ره) گرامیداشت از تمام شهدا، علما و فقهایی است که برای استقرار حاکمیت اسلامی گام برداشتند اظهار کرد: تلاش می‌کنیم مراسم مربوط به شهدا به بهترین روش و مطلوب‌ترین شکل برگزار شود.

tahernezhadوی بر برطرف کردن کاستی‌های مراسم گذشته تأکید کرد و افزود: ابعاد شخصیتی فقاهت، سیاست و معلمی آیت‌الله احسان‌بخش باید به شایستگی تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان گیلان از برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله صادق احسان‌بخش در ۱۳ خرداد ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت خبر داد و بیان کرد: آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم مذکور است.

طاهرنژاد با بیان اینکه روحیه بالا و همت والای آیت‌الله احسان‌بخش باید الگوی تمام اقشار به‌ویژه جوانان شود، تصریح کرد: شناساندن خدمات جانباز شهید آیت‌الله احسان‌بخش به نسل جوان حائز اهمیت است.

وی، شهید آیت‌الله احسان‌بخش را محور مجاهدت و تلاش‌های مردم گیلان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: کمک‌های یک‌هزار کامیونی به جبهه‌های حق علیه باطل که با تلاش آیت‌الله احسان‌بخش انجام شده است، هرگز از یادها نمی‌رود.

tel final1

Share