در پی اظهارات عجیب و توهین آمیز رفیعی به مردم گیلان

برسد به دست حجت الاسلام رفیعی/ای کاش در کنگره ۸ هزار شهید گیلان حضور می داشتید تا این تعابیر را در مورد گیلان به کار نمی‌بردید/چگونه در راه حجم عظیم مسافرانی که در حال ورود به گیلان بودند را ندیده اید؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برادر عزیز هنگام تعطیلی که خودتان گفته اید مراسم ارتحال امام بوده و شما در تعطیلات آمده بودید (آیا در راه ندید که چه تعداد زیادی از مردم گیلان پیاده برای عرض ادب خدمت امام می روند و در مقابل چه تعداد زیادی از تهران و…برای گشت و گذار به گیلان می آیند)

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از مخاطبان دیارمیرزا در پی اظهارات عجیب و توهین آمیز یکی از روحانیون به مردم گیلان یادداشت زیر را برای ما ارسال کرده است.این مخاطب نوشته است:rafiei7176

خبری در برخی سایت ها به نقل از حجت الاسلام ناصر رفیعی درخصوص بی حجابی در گیلان منتشر شده که ایشان فرمودند: «در ایام رحلت امام گیلان بودم، برخی از خیابان‌ها با اروپا فرق نداشت، برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟ ….نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود…»

البته در ابتدا متاسفم که شما نام گیلان را با اروپا درفساد قیاس کردید و بر زبان همه انداختید. نمی دانم در کجاهای گیلان بقول شما بی حجابی محض دیدید آیا همه جای گیلان را دیده اید یا فقط در بعضی خیابانها رفته اید و به کل تعمیم داده اید?! ما که سالها در گیلانیم چنین چیزی که شما می‌فرمایید ندیده ایم بله بی حجابی دیدیم و اما این بد حجابی (به تعبیر شما ) تا چه اندازه بوده که باعث شده شما نام یک استانی که ۸۰۰۰هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در زمان جنگ اولین استان در کمک های مردمی بوده و درفتنه ۸۸ جلوتر از همه مردم ایران درصحنه آمد وحتی برای رفع فتنه حاضر بود به تهران عزیمت کنند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود ،قربانی کردن شهداء حرم که در همین هفته نیز گلی پرپر از سوریه بعنوان مدافع حرم درمیان هزاران نفر از مردم گیلان تشییع شد. ای کاش می بودید تا ببینید و به همین راحتی تخریب نکنید.

برادر من در ماه گذشته کنگره ۸۰۰۰ شهید دراستان گیلان برگزار شد جمله ای از سردار قاسم سلیمانی برایتان می گویم شاید دقت نظر ما را بیشتر کند البته ای کاش شما نیز در این بزرگداشت حضور داشتید تا این تعبیر را در مورد گیلان نمی کردید.

سردار فرمودند: «من درکنگره های دیگر بودم اما در اینجا احساس می‌کنم تمامی شهداء شما حضور دارند» مراسم کنگره در میدان شهداء ذهاب گرفته شد تا مانع خوبی برا ی افرادی که درصددند رشت را به فساد بکشند شود.

برادر عزیز هنگام تعطیلی که خودتان گفته اید مراسم ارتحال امام بوده و شما در تعطیلات آمده بودید (آیا در راه ندید که چه تعداد زیادی از مردم گیلان پیاده برای عرض ادب خدمت امام می روند و در مقابل چه تعداد زیادی از تهران و…برای گشت و گذار به گیلان می آیند)…بله خیل عظیمی ازمردم هر هفته (پنجشنبه وجمعه) از تهران سرازیر گیلان و مازندران و…می شوند تا به تفریح بپردازند.اشاعه فرهنگ فساد ،گرانی ها ، سختی های رفت آمدم مردم بومی و… ازکجا می آید؟! من بعنوان یک گیلانی تا کنون فقط یک بار وارد آب های دریای کاسپین شده ام به نظر شما چند درصد افرادی که بی حجاب و بقول شما اروپایی وارد دریای استان می شوند گیلانی هستند؟؟؟ آیا این کار شایسته ای است که یک استان را برای تعدادی که همه مردم گیلان بواسطه ورودشان به استان ناراحت و نگرانند سرزنش کنید و در زبانها بیندازند و بنوعی تخریب نمایید. خوب است ان شاء الله دقت نظر در گفتارمان موجب رنجش اکثریت پاک مردم کشور نگردد.

tel final1

Share