حجت الاسلام افتخاری در جمع خبرنگاران

برداشت آقای رفیعی از مردم گیلان جفا به مردم استان است/نمی توانیم اقدامات عده‌ قلیلی را به پای مردم گیلان بنویسیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام افتخاری در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات حجت الاسلام رفیعی در مورد تشبیه فساد در گیلان با اروپا اظهار کرد: بنده در جریان موخره و مقدمه سخنان ایشان نیستم اما چنین برداشتی از مردم گیلان جفا به مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره بردن از این ماه مبارک اظهار کرد: امیدوارم به یمن این ماه نمایندگان بتوانند خوب حرف بزنند و شما خبرنگاران نیز بتوانید خوب بنویسید.photo_2016-06-10_21-12-38

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه نمایندگان خادم ملت هستند تصریح کرد: خادمان ملت باید در خانه ملت از حقوق مردم دفاع کنند و امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

حجت الاسلام افتخاری در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات حجت الاسلام رفیعی در مورد تشبیه فساد در گیلان با اروپا اظهار کرد: آقای رفیعی از وعاظ خوشنامی هستند که مقام معظم رهبری به طلبه ها توصیه کرده اند پای منبرهای ایشان بنشینند و شفاف حرف زدن را از ایشان بیاموزند.

وی افزود: بنده در جریان موخره و مقدمه سخنان ایشان نیستم اما چنین برداشتی از مردم گیلان جفا به مردم است.

نماینده مردم فومن و شفت یادآور شد: مردم گیلان بسیار دوست داشتنی, مومن و انقلابی هستند و اینگونه اتفاقات ممکن است در هرجایی رخ بدهد و نمی توانیم اقدامات عده‌ قلیلی را به پای همه‌ی مردم گیلان بنویسیم.

حجت الاسلام با اشاره به حضور علما و بزرگان زیادی در تاریخ گیلان گفت:اگر به مفاتیح الجنان نگاه کنید می بینید که یکی از بزرگانی که به محضر امام زمان(عج) رفته سید رشتی است و این استان سرآمد علما و بزرگان است.

وی در پایان از همراهی نمایندگان گیلان برای حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم گیلان را که روزی سرآمد استان های کشور بوده به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی
tel final1

Share