لاهوتی در گفتگو با دیارمیرزا

برای کسانی که به جای دفاع از مدیران گیلانی از یک مدیر غیربومی دفاع می‌کنند متاسفم/گیلان, مدیران شایسته‌ای در حد ریاست سازمان هلال احمر کشور دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود گفت: در استان گیلان مدیران توانمند و شایسته ای در مجموعه هلال احمر حضور دارند که در حد ریاست سازمان هلال احمر می توانند ایفای نقش کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که چند روز از معارفه سرپرست جدید هلال احمر گیلان می گذرد اما همچنان اعتراض نمایندگان گیلان نسبت به انتصاب یک مدیر غیربومی ادامه دارد.notgh lahooti 2

در همین رابطه مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی خود با دیارمیرزا  با مخالفت مجدد در خصوص انتصاب ولی پور به عنوان سرپرست هلال احمر گیلان گفت: همانطور که در نطق خود اشاره کردم در استان گیلان مدیران توانمند و شایسته ای در مجموعه هلال احمر حضور دارند که در حد ریاست سازمان هلال احمر می توانند ایفای نقش کنند.

وی با ابراز تاسف از این انتصاب اظهار کرد: برای سازمان هلال احمر کشور متاسفم که یک نفر غیربومی را به عنوان ریاست هلال احمر گیلان انتخاب کرده است.همانطور که بارها گفته ام با این موضوع مخالف هستم و از پیگیری این مساله دست بر نمی دارم.

لاهوتی همچنین در پایان کنایه ای هم به برخی نمایندگان زد و گفت: برای کسانی که به جای دفاع از نیروهای بومی و گیلانی از یک مدیر غیربومی دفاع می کنند متاسفم.

گفتنی است انتصاب مهدی ولی پور به سرپرستی هلال احمر گیلان که متولد شهرستان آمل استان مازندران است طی چند روز اخیر واکنش های متعددی را در بر داشته بطوریکه جعفرزاده, لاهوتی و کوچکی نژاد بارها در این خصوص مصاحبه و نطق کرده اند و همچنین دلخوش منتخب صومعه سرا نیز علی رغم موافقت با تغییر خصوصی ثانی با انتصاب یک فرد غیربومی مخالفت کرده است.

 

tel final1

Share