فرشاد پیوس پیش از ترک رشت :

با ناراحتی رشت را ترک می‌کنم/روزی به سپیدرود بر می گردم/قضیه مالکیت ضربات بدی به سپیدرود خواهد زد/دلم برای مردم خوب رشت تنگ می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رود سپید سرانجام بعد از مذاکرات طولانی فرشاد پیوس با باشگاه سپیدرود توافق حاصل نشد و وی دیگر سرمربی سپیدرود نیست.پیش از ترک رشت با وی مصاحبه ای مفصل انجام دادیم که در ذیل می خوانیم:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رود سپید,  سرانجام بعد از مذاکرات طولانی فرشاد پیوس با باشگاه سپیدرود توافق حاصل نشد و وی دیگر سرمربی سپیدرود نیست.پیش از ترک رشت با وی مصاحبه ای مفصل انجام دادیم که در ذیل می خوانیم:pioso_2016-05-26_22-50-13

*بعد از حدود یک ماه مذاکره با مسئولان سپیدرود به توافق نرسیدم و با ناراحتی تمام رشت را ترک کردم

*تسویه حساب خودم و دستیارانم را می خواستم حتی گفتم چک چند ماه بعد را به من بدهید ولی چون تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نبود زیر بار این قضیه نرفتند.

*واقعا قضیه مالکیت ضربات بدی به سپیدرود خواهد زد و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود.نمی دانم مشکل کار کجاست ولی زمان زیادی را از سپیدرود گرفت.

*قرارداد من ۱۵۰ میلیون به همراه ۲۰۰ میلیون تومان پاداش صعود بود که تا امروز فقط ده درصد آن را گرفته ام.

*برای فصل بعد حاضر بودم در همان خوابگاه شهرداری زندگی کنم و انتظار دیگری نداشتم.

*امسال هم قصد داشتم تیمی کاملا بومی برای سپیدرود انتخاب کنم چون مکتب این تیم بومی گرایی می باشد.

*شایان مصلح قطعا آینده درخشانی دارد و وی را حتما در تیم ملی خواهید دید.سهیل حق شناس با پوست و گوشت خود برای سپیدرود جنگید.همه بازیکنان من با تعصب و مستعد بودند.

*هواداران سپیدرود واقعا بی نظیرند و واقعا دوست داشتم دوباره در خدمتشان باشم ولی شرایط مهیا نشد ولی قول میدهم دوباره به سپیدرود برگردم.واقعا هواداران عاشقانه سپیدرود را می پرستند.

*از دو تیم لیگ یکی و یک تیم متمول لیگ دویی پیشنهاد دارم.

*روز اولی که تصمیم گرفتم به رشت بیایم خیلی ها گفتند این تیم پول ندارد و نمی تواند صعود کند ولی به پشتوانه هواداران پرشمار سپیدرود این ریسک را کردم و خوشحالم که این کار رو کردم.

*سپیدرود با پشتوانه بیست و پنج هزار نفری ارزشی همانند پرسپولیس و استقلال دارد.ارزش این تیم خیلی بیشتر از سه چهار میلیارد تومان می باشد.

*دلم برای تمامی هواداران سپیدرود و مردم خوب رشت تنگ می شود.امیدوارم دوباره آنها را ببینم.آنها عاشق سپیدرود هستند و حقشان حضور در لیگ برتر است .

tel final1

Share