مدیرعامل باشگاه ملوان :

با مصاحبه سارا قمی احتمالا تیم بانوان ملوان را منحل می‌کنیم/هر کسی که در این مملکت ول کند و برود تحسین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود/ ما را بی‌حرمت کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید مصاحبه کاپیتان تیم بانوان این باشگاه ذهنیت‌های منفی را به وجود آورده و احتمالا در فصل پیش رو تیم بانوان منحل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،مسعود رضاییان درباره انتقادات سارا قمی، کاپیتان تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل بانوان ملوان مبنی بر این که این باشگاه به تعهدات خود نسبت به تیم بانوانش عمل نکرده است و آنها در شرایط سختی  قرار گرفته اند، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: سارا قمی یکی از افراد خیلی محترم برای ماست و نمی‌خواهم با او مقابله کنم. او دختر خوبی است و برای ما زحمات زیادی کشیده است و افتخارات زیادی برای ما کسب کرده است. ما دو، سه هفته‌ پیش با هم صحبت کردیم و دلخوری‌هایی وجود داشت. با این صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ملوان فقط تضعیف می‌‌‌‌‌‌‌شود. او جزوی از این مجموعه است. گذشته و سوابق سارا قمی به ملوان بر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد. آنها با رنج‌های بسیاری در لیگ موفق شده‌اند.

malrezaeianاو ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ضافه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: او صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی را انجام داده است که باید نقد و تحلیل شود. خیلی ها تیم بانوان ندارند و از اداره تیم بانوان انصراف دادند. هر کسی که در این مملکت ول کند و برود تحسین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود اما کسانی که می مانند باید حرف بشنوند. ملوان یکی از پر فرزند‌ترین باشگاه‌های کشور است. ما بسیار عیالوار هستیم. وقتی یک کشتی در طوفان اسیر می‌شود بار خود را خالی می کند. ملوان هم می‌توانست از ابتدای لیگ زمانی که مشکل مالی داشت این کار را انجام دهد و قید تیم‌های دیگرش را بزند. ما از ابتدا اسپانسر نداشتیم و هر کسی هم که پا پیش گذاشت فقط اسپانسرینگ تیم مردان‌مان را پذیرفت اما ما مانند یک خانواده هستیم و نمی‌توانستیم از بچه‌های دیگر این خانواده چشم‌پوشی کنیم و برای دختر و پسر تبعیض قائل نشدیم و بدون اسپانسر به کارمان  ادامه دادیم.

مدیرعامل ملوان گفت: می‌توانستیم مانند خیلی از تیم‌های لیگ برتر فقط تیم اصلی‌مان را حفظ کنیم اما الان باشگاه ملوان و احمد دنیامالی در معرض حرف و حدیث‌ها هستند. ما با هیچ تیم‌مان را اداره کردیم. سارا قمی گفته که هزینه کل این تیم ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود اما آن‌ها هزینه ایاب و ذهاب، امکانات، اسکان هتل و… را حساب نکردند. ساده‌تر این بود که ما هم مانند ضرب‌المثل مهرم حلال و جانم آزاد فقط در بخش مردان تیم‌داری می‌کردیم. عده‌ای در ابتدای کار آمدند و ما را قسم دادند که تیم را منحل نکنیم و هر طور شده با شرایط می‌سازند و این تیم حیف است، اما زمانی که وقت عمل رسید هیچ کدام از آن‌ها به قول‌شان عمل نکردند.

او با اشاره به پرداختی‌هایی که به بازیکنان رده‌های مختلف این باشگاه داشته‌اند افزود: رابطه بسیار منطقی بین تیم‌های مختلف ما از نظر پرداختی وجود دارد. همان درصدی که به مردان‌مان دادیم به بانوان هم پرداخت کرده‌ایم. ما پول زیادی نداریم اما پول موجود را عادلانه تقسیم می‌کنیم. من نمی‌خواهم جواب قمی را بدهم اما به او می‌گویم که خانم گل فوتبال ایران، اگر ملوان نسبت به شما تعهدی دارد این حق شماست که آن را دریافت کنید. اما شما با این تیم بزرگ شده‌اید و با عشق به آن خدمت کرده‌اید. آیا در شرایطی که ما پول نداشتیم بهتر نبود که بگوییم فلان تیم را نمی‌خواهیم؟ هیچ تیم لیگ برتری مردان در بخش بانوان هم تیم ندارد.

رضاییان ادامه داد: اکثر تیم‌های ثروتمند ما بعضی مواقع دچار مشکلات مالی می‌شوند و حتی پول لازم برای تهیه غذا و اسکان در هتل ندارند اما آیا تا حالا  چنین مشکلی برای تیم بانوان ملوان به وجود آمده است؟ ما همیشه سعی کرده‌ایم آبروداری کنیم و در واقع تحقیر نشویم. در عوض الان ما را بی‌حرمت کرده‌اند. من از منتقدان ناراحت نیستم وظیفه آن‌هاست که ما را بزنند اما انتظار ضربه خوردن از خودمان را نداشتم. متاسفانه این اتفاق افتاده و همه صحبت‌ها در رسانه‌ها انجام شده است. آیا با این صحبت‌ها مشکلات حل می‌شود؟ ما هم می‌توانستیم مانند بقیه کج‌دار مریز رفتار کنیم. در ابتدای فصل قرار بود این تیم منحل شود اما دنیامالی مخالفت کرد و گفت باید تیم بانوان به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل ملوان خاطرنشان کرد: در اواسط فصل و زمانی که مشکلات زیاد شده بود و همه انتقاد می‌کردند دنیامالی قصد داشت استعفای خود را ارائه کند اما هیات مدیره با این کار مخالفت کرد. من اهل انزلی نیستم اما اگر روزی دنیامالی حضور نداشت، مردم انزلی باید نگران شوند. در تمام طول فصل استانداری گیلان فقط از ما حمایت کرد و کمک‌هایی هم انجام داد. یک شرکت معتبر نیز که بسیار بزرگ است فقط به اندازه ۳ میلیون تومان به ما کمک کرد. دولت هم هیچ کمکی به ما نمی‌کند. اسپانسرها هم که کنار کشیده‌اند. ما هم باید عطای حضور در فوتبال بانوان را به لقایش می‌بخشیدیم. اگر تاجر باشید اشتباه است که بخواهیم در فوتبال سرمایه‌گذاری کنیم. زنده نگه داشتن ملوان کار راحتی نیست و عده‌ای در این شرایط با تبر به ریشه ملوان می‌زنند.

رضاییان در واکنش به اینکه آیا تیم فوتبال بانوان ملوان منحل می‌شود، گفت: راستش را بخواهید تا قبل از این مصاحبه احتمال داشت تیم به کارش ادامه دهد. در ابتدای فصل ما قصد داشتیم به جای اداره یک تیم فوتبال ۲۵ نفری یک آکادمی فوتبال ۲۵۰ نفری تشکیل دهیم و فقط استعدادهای فوتبال را پرورش دهیم اما دنیامالی با این موضوع مخالفت کرد و گفت تیم بانوان یکی از اجزای ویترین این باشگاه است و ما هم بر این شدیم که تیم بانوان را حفظ کنیم. با این مصاحبه تعداد مخالفان ما بیشتر شدند. الان دنیامالی برای اداره تیم بانوان در اقلیت قرار دارد و در این مصاحبه هم به جز دینامالی از کس دیگری اسم برده نشده است. البته امیدوارم این مصاحبه را نادیده بگیرند و تیم بانوان را حفظ کنند. در هر حال فعلا ذهنیت‌ها منفی است و احتمال ادامه فعالیت تیم بانوان بسیار پایین است.

tel final1

Share