در جلسه امروز شورا

باقری خطیبانی: کار شورا ماله کشی است/حاضرم با شهردار مناظره کنم تا مردم بدانند مجرم کیست/رجبی ویسرودی: شهردار مرتکب جرم شده است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری خطیبانی از شهردار خواست تا با او در یکی از مساجد شهر رشت مناظره کند تا مردم همه بدانند که چه کسی مجرم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  bagheriMG_2454محمود باقری خطیبانی در جلسه عصر امروز شرای شهر رشت گفت: شهرداری رشت در حال اداره شورا است و جای شورا و شهرداری عوض شده است. شهردار وقتی تخلف انجام می‌دهد تنها کار شورا این است که بر تخلفات شهردار ماله بکشد و من واقعا برای این شورا متاسفم.
باقری با بیان اینکه کار شورا در مدت شهرداری ثابت قدم فقط محدود شده به مصوب کردن شده است گفت: اگر کسی از اعضای شورا با طرحهای شهرداری مخالفت کند تبدیل به اعضای ضد توسعه می‌شود.
باقری خطیبانی افزود: شهردار می‌گوید که به من گفته شده تو استاد انحرافی. من می گویم حالا تو اسطوره انحرافی. سؤال من این است: در کدام نهاد و ارگانی می‌توان انحراف ۳۰۰ درصدی از بودجه را مشاهده کرد؟

وی با بیان اینکه مشکل شهر رشت آیا انتخابات ریاست جمهوری در آمریکاست گفت : مشکل ما تلاب عینک است ، رودخانه های گوهر رود و زرجوب است. خیابانهای احساندوست و احسانبخش است.
وی در پایان از شهردار خواست تا با او در یکی از مساجد شهر رشت مناظره کند تا مردم همه بدانند که چه کسی مجرم است.

رجبی ویسرودی: شهردار مرتکب جرم شده است!--------۲۶rajabi

مجید رجبی ویسرودی یکی دیگر از مخالفت ثابت قدم در این جلسه نیز با بیان اینکه همیشه با مدرک و مستندات صحبت می‎کند صحبت خود را اغاز کرد و گفت: نامه ای نوشته ام و رونوشت آن را برای شهردار، دادستانی، اداره کل اطلاعات و رئیس شورا هم فرستاده ام
رییس کمسیون عمران شورای شهر رشت گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در پروژه پیاده راه سازی و انحراف از بودجه مصوب شورا ، شهردار مرتکب جرم شده که این موضوع قابل پیگیری است.
رجبی اضافه کرد:شهردار در نشست مطبوعاتی روز پنج شنبه من را به باج خواهی متهم کرده است که در صورت عدم اثبات جرم تلقی می‌شود و من از رییس شورا که خودشان حقوقدان نیز هستند درخواست پیگیری این مسئله را دارم.

tel final1

Share