رئیس مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد:

اگر تحریم ها را یک تکه کاغذ نمی دانستند اوضاع ما اینگونه نبود/همه ی مسوولین برای حل مشکلات ید واحده باشند/از درگیری های بیهوده سیاسی پرهیز شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده با تاکید بر اینکه اگر آن روز که تحریم ها آغاز شد آن را یک تکه کاغذ نمی دانستیم اوضاع ما اینگونه نبود تصریح کرد: کسانی که با تحریم به مانند شوخی رفتار کردند سبب شدند تحریم ها اثرات هرچند ناچیزی بر کشور بگذارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با قدردانی از زحمات ویژه مدیرعامل مخابرات گیلان در افتتاح ۴۴۷ پروژه مخابراتی در چنین ایام مبارکی و در سال اقتصاد مقاومتی گفت: شاهد حرکت بزرگ در جهت توسعه استان هستیم.

photo_2016-05-22_18-31-47به گزارش خبرنگار دیارمیرزا، جعفرزاده با تاکید بر اینکه اگر آن روز که تحریم ها آغاز شد آن را یک تکه کاغذ نمی دانستیم اوضاع ما اینگونه نبود تصریح کرد: کسانی که با تحریم به مانند شوخی رفتار کردند سبب شدند تحریم ها اثرات هرچند ناچیزی بر کشور بگذارد.
وی افزود: از همان ابتدا باید برای مقابله با تحریم ها برنامه می داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در دولت یازدهم اقدام مناسبی بنام برجام صورت گرفته است یادآور شد: ابایی نداریم که خود را موافق برجام بنامیم و سوال ما همواره از مخالفان برجام این بوده که چه جایگزینی برای برجام دارید؟

وی با ضرورت اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این مساله الزاماتی دارد که مهمترین آن همدلی، تفاهم و تعامل است و همه ی مسوولین باید ید واحده و زیر چتر رهبری باشند.

جعفرزاده درگیری های بیهوده و بی حاصل سیاسی را مانع توسعه دانست و گفت: انتظار مردم رفع مشکلات اقتصادی، حل معضل بیکاری و بهبود معیشت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  افزود: اگر به دنبال حل مشکلات و اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم باید از درگیری های بیهوده که بعضا عمدا ایجاد می شود دوری کنیم.

جعفرزاده در پایان اظهار کرد: با تشکیل مجلس دهم برای حل مشکلات در کنار دولت خواهیم بود و هرکسی بخواهد امید مردم را نا امید کند نمی تواند خود را ادامه دهنده راه شهدا و پیرو خط رهبری بداند.

tel final1

Share