انهدام باند فعال شرکت هرمی غیر مجاز در لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از انهدام باند و دستگیری ۱۲ نفراز فعالان شرکت هرمی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از انهدام باند و دستگیری ۱۲ نفراز فعالان شرکت هرمی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.Qnet
سرهنگ حسین نیک فرد در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از فعالیت افرادی در قالب شرکت هرمی در شهر کومله این شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان لنگرود قرار گرفت.
سرهنگ نیک فرد افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی محل تشکیلات که درون یک باب ویلا بود،شدند.
نیک فرد افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی با اخذ مجوز های لازم و ورود به ویلای مذکور، ۱۲ تن را که در زمینه شرکت هرمی غیر مجاز با نام (کیونت) فعالیت داشتند را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اشاره به اینکه ماموران دربازرسی دقیقتر از این ویلا تعداد یک دستگاه لپ تاپ، ۱۵ جلد کتاب ، ۲۸ جلد جزوه و۳۰ جلد دفتر چه یاد داشت مربوط به فعالیت این شرکت هرمی کشف وضبط کردند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه آلات مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

tel final1

Share