صبح امروز صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و شرکت کاسپین سرویس جمهوری آذربایجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،متین عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز با اشاره به زمینه های همکاری شهرداری رشت و شرکت کاسپین سرویس اظهار کرد: ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود، احداث پارک جنگلی لاکان رشت، احداث حمل و نقل انبوه بر تراموا و کنارگذر جنوب غربی شهر از مهمترین پروژه های کلان مورد توافق طرفین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نشست نمایندگان شرکت بین المللی ساخت و ساز و سرمایه گذاری کاسپین سرویس جمهوری آذربایجان با مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری رشت برگزار شد.

در این نشست محمد تقی نظری معاون مالی و اقتصادی، متین عاشوری  مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت و نمایندگان شرکت کاسپین سرویس تفاهم نامه همکاری مشترک را منعقد کردند.

در این جلسه نظری معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت به فرصت های سرمایه گذاری مدنظر شهرداری رشت اشاره کرد و رفع آلایندگی های رودخانه ها و آزادسازی حرائم، راه اندازی تراموا، باغ هنر و طبیعت لاکان،آزادسازی اراضی و گردشگری سلامت و تالاب عینک را از اولویت های شهرداری  دانست.

وی با اشاره به اینکه پس از طی مراحل لازم و در صورت توافق طرفین قابلیت تبدیل به قرارداد را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه هیچ گونه بار مالی و حقوقی برای طرفین نداشته و صرفا به منزله اعلام علاقمندی جهت همکاری مشترک می باشد.

axa2

متین عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز با اشاره به زمینه های همکاری شهرداری رشت و شرکت کاسپین سرویس اظهار کرد: ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود، احداث پارک جنگلی لاکان رشت، احداث حمل و نقل انبوه بر تراموا و کنارگذر جنوب غربی شهر از مهمترین پروژه های کلان مورد توافق طرفین است.

axa3

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی تالاب عینک، احداث هتل ۵ ستاره و باغ تالار رشت و بازگشایی محور تختی به معلم از دیگر پروژه هایی می باشد که امکان همکاری با این شرکت آذربایجانی وجود دارد.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت با بیان اینکه تفاهم نامه مذکور زمینه های علاقمندی طرفین را مشخص می کند و اطلاعات ، تصریح  کرد: شهرداری رشت اطلاعات اولیه را در رابطه با پروژه های مشارکتی را حداکثر تا ۱۵ روز به شرکت کاسپین سرویس ارائه خواهد داد.

عاشوری  افزود: شرکت کاسپین سرویس نیز پیشنهاد خود را در خصوص پروژه های مورد توافق حداکثر تا ۳۰ روز پس از دریافت مدارک به شهرداری رشت ارائه خواهد کرد.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت تصریح کرد: اعتبار تفاهم نامه مذکور تا۶۰روز از تاریخ انعقاد قرارداد می باشد.

tel final1

Share