جهانگیر بنی مهد

امام در بلندای تاریخ

در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۳۶۸ بزرگترین حادثه قرن بوقوع پیوست و روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خدا پیوست . حضرت امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کرد که در درجه اول انقلاب اسلامی ، یک انقلاب انسانی است و بر تامین حقوق توده های مستضعف جهان تکیه داشته و دارد و پیشرفت خودرا نه تنها در چها رچوب منافع خود بلکه در پیشرفت همه جامعه انسانی می بیند .

در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۳۶۸ بزرگترین حادثه قرن بوقوع پیوست و روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خدا پیوست. حضرت امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کرد که در درجه اول انقلاب اسلامی ، یک انقلاب انسانی است و بر تامین حقوق توده های مستضعف جهان تکیه داشته و دارد و پیشرفت خود را  نه تنها در چهارچوب منافع خود بلکه در پیشرفت همه جامعه انسانی می بیند .

۲۵f56442-7a20-4199-bf80-127e6b130f29وجود فاصله عظیم ملتها همواره خطری برای صلح جهانی است. هر کوششی که برای از میان بردن چنین تبعیضی انجام گیرد، خدمتی برای تامین امنیت جهان  است . امروز جهان اسلام با رهبریهای امام خمینی (ره) توانائی لازم برای پیروزی در یکی از پر افتخارترین نبردهای تاریخ بشر ، یعنی پیکار حق علیه باطل را دارد . باید از هر نظر آمادگی داشته باشیم که در جهت جامعه ای توحیدی حرکت نمائیم . خواه ناخواه همبستگی جهان اسلام و ضرورت تحولات تاریخی ، مارا در جهت مصالح عمومی جهان خواهد کشاند ، بتدریج ملتها یکپارچه می شوند و خواست مردم مظلوم جایگزین مصالح فردی خواهد شد. بشرط آنکه مردم جهان به ضرورت تاریخی آن بیش از پیش توجه نمایند . آنوقت همکاری و تفاهم بین المللی جایگزین تکروی رهبران کشورهای بزرگ جهان خواهد شد. ما در آستانه عصری قرار گرفته ایم که اگر پیشرفت علم و تکنولوژی در جهت رفاه و آسایش مردم جهان استفاده شود همه افراد می توانند در کنار یکدیگر زندگی صلح آمیز داشته باشند .در غیر اینصورت فاجعه عظیمی دنیا را تهدید می کند . بیاد داریم که حضرت امام خمینی (ره) طی نامه ای به گورباجف ، کمونیسم را تمام شده و متعلق به موزه تاریخ اعلام کردند . زمانی که حضرت امام  خمینی (ره)  آن نامه را نوشتند ، کسی فکر نمی کرد که تقریبا دو سال بعد ، بت کمونیسم فرو خواهد شکست ، در حالی که برخی از خود باختگان چنان فریب آن را خورده بودند که تا سرحد مرگ نیز در دفاع از آن پیش رفتند . آری اینچنین است که گروه ای  از انسان های  شرق و غرب در گمراهی بسر می برند ،گمشدگانی هستند که سنگ هدایت دیگران را نیز بر سینه می زنند. حضرت امام خمینی (ره) ثابت کرد که اگر تمام جهان کفر  علیه ملتی منسجم و متکی به خدا و  اسلام  ناب محمدی (ص ) متعهد شوند و با تمام نیرو بر آن بتازند بازهم جزء شکست و رسوائی دنیا سودی نخواهند بود . امسال  در حالی با چشمی گریان و قلبی سوخته به دیدار استقبال هجرت آفتاب درخشان جهان حضرت امام خمینی (ره) می رویم که اگر آن عزیز سفر کرده  در میان ما بود ، از رهبری هایشان بهره ها می بردیم . امید است که ریاست جمهور منتخب مردم ایران با اجرای وصایا و آرزوهای امام بزرگوارامان جامه عمل بپوشاند و دشمنان این ملت را پیش از پیش نومید سازد. امید اینکه ملت  بزرگ  ایران شایستگی درک وجود مقدس حضرت بقیه ا…الاعظم  حضرت  قائم  عجل ا… تعالی الفرجه الشریف را در این زمان پیدا کنند.

 سالگرد رحلت بزرگمرد تاریخ اسلام حضرت امام خمینی (ره)  برهمه شیفتگانش تسلیت باد.

 پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

tel final1

Share