امام جمعه فومن: مردم دستگیری از محرومان و فقرا را سر لوحه کار خود قرار دهند

صفوی به ایام شهادت امام حسن مجتبی و دهه کرامت اشاره و افزود:عزیزان نماز گزار دستگیری از محرومان و فقراء را سر لوحه کار خود قرار دهید و با کمیته امداد همراه شوید زیرا این نهاد عهده دار کمک به اقشار آسیب پذیر است پس برای ذخیره آخرت خود مبلغی از اموالتان را به کمیته امداد تخصیص دهید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن گفت: مسلمان واقعی کسی که حلال و حرام را بداند و خمس مالش را بدهد و جهاد کند.safavio_2016-06-03_07-16-34

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن,حجت الاسلام صفوی افزود:مسلمان واقعی امر به معروف و نهی از منکر می کند و روزه و نمازش را بر پا می دارد.

 وی خطاب به نماز گزاران حاضر در مسجد ولی العصر شهرستان فومن گفت: از این فرصت بزرگ الهی ماه نزول قران بهره بجوید تا خداوند به شما روزه داران عمر با عزت هدیه کند.

 حجت الاسلام صفوی به ایام رحلت حضرت خدیجه اشاره و اظهار کرد: حضرت خدیجه زحمات زیادی برای اسلام کشید و ثروت خود را فدای اسلام و دین کرد و یاور رسول الله شد.

صفوی به ایام شهادت امام حسن مجتبی و دهه کرامت اشاره و افزود:عزیزان نماز گزار دستگیری از محرومان و فقرا را سر لوحه کار خود قرار دهید و با کمیته امداد همراه شوید زیرا این نهاد عهده دار کمک به اقشار آسیب پذیر است پس برای ذخیره آخرت خود مبلغی از اموالتان را به کمیته امداد تخصیص دهید.

وی به نشست رهبر انقلاب با کارگزاران نیز اشاره کرد و افزود: ایشان خطاب به مسئولان تاکید کردند تا مواظب رفتارشان باشند و خود را درگیر نکنند و عملکردشان انها را به دام شیاطین نیدازد و نیز فرمودند دشمنی امریکا و اسرائیل سابقه دار و تمام نشدنی است و انها قصد شان بهره برداری است.

امام جمعه فومن گفت: شما بزرگان ببینید که نفت عراق و سوریه کجاست همه در دست اسرائیل است. حتی اثر باستانی را در کشورها از بین می برند.

 امام جمعه فومن سومین تاکیدات رهبر را در خصوص برجام خواند و گفت: امریکا وفا به عهد ندارد و دنبال منافع خودش است .

  صفوی به جرم رژیم صعودی اشاره و گفت: هیچ احدی در کره زمین از آلوده بودن دستان صعودی غافل  نیست و در هر جنایتی پای صعودی در میان است.

وی همچنین به حمایتهای سازمان ملل از این رژیم جنایتکار اشاره کرد و گفت: سازمان ملل جرئت آنچه را که ارباب بزرگ به آنها می گوید اجرا می کند.

 tel final1

Share