اقدامات اطلاعاتی سپاه برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی در بند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر زنده هستند، از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا photo_2016-06-06_20-40-45به نقل از تسنیم, سرلشکر محسن رضایی در حاشیه اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر اقداماتی از سوی ایران انجام شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: از همان ابتدای دستگیری ۴ دیپلمات توسط رژیم غاصب اسرائیل، اقداماتی برای کسب اطلاع از سرنوشت این عزیزان آغاز شد. در حال حاضر هم با اطلاعاتی که از سوی مراکز اطلاعاتی و امنیتی کشور انجام شده، متوجه شدیم آن عزیزان زنده هستند.

سرلشکر رضایی در ادامه از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر خبر داد.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد شهید طهرانی مقدم گفت: یکی از ویژگیهای ارزشمند شهید عزیز این بود که در کارهایش همیشه توکل به خدا می‌کرد و تلاش داشت رضایت الهی را جلب کند که به همین دلیل خداوند متعال کمک حال او بود.

فرمانده اسبق سپاه افزود: طهرانی‌مقدم‌ها در حال شکل‌گیری هستند و دشمنان نظام و انقلاب بدانند همین جوانان انقلابی و غیور ما خواب را از چشمان آنها خواهند گرفت.

tel final1

Share