رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان

افزایش جلسات مشورتی شورای شهر با شهردار لاهیجان/هدفم از ورود به شورا نه دغدغه نان بوده و نه نام/ بحث جزیره، جنگل میرصفا، هتل اعظم و بام سبز به تراژدی تبدیل شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسینعلی خدایگانی گفت :هدفم از ورود به شورا نه دغدغه نان بوده و نه نام.امیدوارم مجموعه مدیریت شهرى در مدت باقیمانده با قدرت و بدون توجه به هیاهوسازی و تخریب برای مردم کار کند و اتفاقاتی که می افتد به نفع شهروندان باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا،رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خواستار افزایش جلسات مشورتی شورای شهر با شهردار لاهیجان شد.

khodayeحسینعلی خدایگانی در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان،ضمن تبریک ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) که آغاز آن مصادف با ولادت پر برکت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می باشد را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف لاهیجان بویژه پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت گفت.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تجلیل از رشادت های شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی، درگذشت همسرگرامی این عزیز را به خانواده محترم شان تسلیت عرض کرد.

خدایگانی با اشاره به اجرای سنگ فرش مقابل دانشگاه دیلمان از شهردار لاهیجان خواست با افزایش جلسات مشورتی با اعضای شورای شهر بویژه در خصوص طرح های پیش بینی شده در محل مجموعه حاجی آباد بهترین تصمیم گیری ها در جهت افزایش زیبایی های منطقه محقق شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه امروز روز پایانی مجلس نهم بود، به مهندس ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خسته نباشید گفت و برای دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه یک سال از عمر شورای دور چهارم باقی مانده است، اظهار کرد: امیدوارم در یکسال باقیمانده فارغ از وابستگى هاى خطى و جناحى در مسیر اصلی خدمت به مردم حرکت کنیم،چون باید پاسخگوی مردم باشیم؛ براینکه برآیند انتخاب مردم هستیم.

وی در ادامه افزود:هدفم از ورود به شورا نه دغدغه نان بوده و نه نام.امیدوارم مجموعه مدیریت شهرى در مدت باقیمانده با قدرت و بدون توجه به هیاهوسازی و تخریب برای مردم کار کند و اتفاقاتی که می افتد به نفع شهروندان باشد .

مهربان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم. دایره حقوقی شهرداری می بایست جدیت بیشتری در خصوص  پرونده های حقوقی شهرداری داشته باشد و هم اکنون بحث جزیره، جنگل میرصفا، هتل اعظم و بام سبز به تراژدی تبدیل شده و نیاز است برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

وی ضمن تقدیر وتشکر از شهردار ومجموعه شهردارى به جهت انجام متعدد پروژه هاى عمرانى با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از شهردار خواستار شد در صورت امکان اهدای سبد کالا برای پرسنل شهردارى در ماه مبارک رمضان انجام شود.

tel final1

Share