امام جمعه فومن

اعضای مجلس خبرگان رهبری باید بر مسائل استانی نظارت کنند/نباید مردم فومن دغدغه نان و شغل داشته باشند/هر جا تنشی بر پاست پای آمریکا در میان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: مسئولان هوشیار باشند زیرا دشمن می خواهد مواضع مسئولان و مدیران را تغییر دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام محمد حسن صفوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان فومن ضمن تقدیر از مدیرانی که همواره یار و یاور ولایت و رهبری بودند گفت: استان گیلان از داشتن چنین مدیران مستثنی نبوده و مردان بزرگی همچون شهید عضدی، سرافراز، کریمی و غیره جان خود را تقدیم انقلاب کردند.safavi627_IMG_5559

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, صفوی اجرای منویات رهبری را توسط مدیران کشور از مهمترین عامل موفقیت در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد: درود بر مردانی که یار ولایت هستند.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خبرگان و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند «باید از جانفشانی خانواده های شهدا تجلیل شود و در مقابل جنگهای نامتقارن دشمن ایستادگی کرد که این جهاد کبیر است» زیرا کشورهایی که ایران را به حساب نمی آوردند امروز کشور ما را ام القراء جامعه اسلامی می دانند و این افتخار را مردم از رهبر به ارث برده و میراث می گذارند.

حجت الاسلام صفوی به گفتمان رهبر در جمع خبرگان اشاره کرد و اظهار کرد: شما سه هدف را دنبال می کنید که شامل نفوذ در تصمیم گیری ها، تغییر در باور مردم زیرا مردم دین باورند و اگر این باور آنها سست شود ما چیزی نداریم زیرا انقلاب ما اسلامی است و اگر اسلامیت گرفته شود دیگر چیزی نداریم و سر آخر دشمن می خواهد  مواضع مسئولان را تغییر دهد بنابراین مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه فومن مهمترین اهداف جهان غرب را حمله به نهادها انقلابی خواند و گفت: ولایت مداری مدیران باید از ولایت مداری مردم پیشی بگیرد تا جهان غرب نتواند این نهادهای انقلابی را زیر سوال ببرد.

وی تضعیف نهادهای سپاه، شورای نگهبان و نیروی حزب الله را از مهمترین کار استکبار خواند و گفت: رهبر انقلاب به اعضای مجلس خبرگان تاکید کردند که وظایف خود را در مسائل مملکت انجام دهند زیرا مردم به آنها رای داده و دولت برای برگزاری انتخابات هزینه کرده است.

حجت الاسلام صفوی اظهار کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری باید بر مسائل استانی نظارت کنند.

امام جمعه فومن ضمن تبریک آغاز به کار نماینده جدید شهرستان گفت: نماینده باید حامی خون شهیدان باشد، حرمت خانواده شهدا را که سرمایه های شهرستان هستند را حفظ نماید، مشکل بیکاری را رفع و شهرک های تعطیل شده شهرستان را با همدلی فرماندار و مسئولان به کار اندازد.

وی با بیان اینکه فومن شهری شهید پرور و انقلابی است گفت: نباید مردم دغدغه نان و شغل داشته باشند.

امام جمعه فومن به سرمایه های کشور و استان اشاره کرد و گفت: راه اندازی شرکت ها و کارخانه های تعطیل می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید.

حجت الاسلام صفوی به حمایت های آمریکا از تکفیری ها و داعش اشاره و افزود: ۱۴۰ نفر از مردم سوریه با حمایت آمریکا توسط نیروی تکفیری به شهادت رسیده و صدها نفر مجروح گشتند بنابراین باید سعی کنیم دشمن شناسی را بیاموزیم.

وی در ادامه افزود: هر جا تنشی بر پاست پای آمریکا در میان است.

صفوی در پایان به نشست اعضای شوراهای شهر فومن، ماسوله و ماکلوان با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه خبر داد و گفت: ما این نشست را به جهت گردشگری بودن و شرایط فرهنگی موجود برگزار کردیم زیرا در فصل تابستان شاهد حضور بیش از ۳ میلیون نفر مسافر در این شهرستان خواهیم بود بنابراین باید برنامه های فرهنگی مناسبی را آماده نماییم.

tel final1

Share