عضو شورای اسلامی شهر رشت

اعضای شورا مخالف شهردار رشت نیستند/موضوع باج‌خواهی برخی از اعضای شورا باید با اسناد و مدارک شفاف‌سازی شود/شهردار درباره انحراف بودجه پروژه پیاده‌راه توضیح دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: تفریغ بودجه شهرداری رشت باید توسط اعضای شورای این شهر بررسی و سپس تأیید شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،مجید رجبی در جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: گزارش حسابرسی شهرداری رشت درباره تفریغ بودجه سال‌های ۸۹ تا ۹۴ شهرداری باید توسط اعضای شورای شهر رشت بررسی و سپس تأیید شود.

rajabi206683وی با بیان اینکه در تفریغ بودجه باید مباحثی از جمله انحراف بودجه‌ای بررسی شود، گفت: اعضای شورا مخالف شهردار رشت نیستند اما شهروندان اعضای شورا را انتخاب کردند تا مدافع حقوق آنها باشد و اعضای شورا نیز باید بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: بنده جزو افرادی بودم که به ثابت‌قدم برای شهردار شدن رأی دادم اما اعتقاد دارم باید عملکرد شهردار به شورا گزارش و شفاف‌سازی شود.

وی با انتقاد به سخنان شهردار رشت در نشست با رسانه‌ها، تصریح کرد: ثابت‌قدم در این جلسه اعلام کرد که ۱۰ نفر از اعضای شورا با اقدام‌های وی موافق و پنج نفر دیگر مخالف او و توسعه شهری هستند.

رجبی با اشاره به اینکه شهردار در نشست با رسانه‌ها مدعی شده که ما پنج نفر از وی باج گرفته‌ایم، تصریح کرد: شهردار با برخی از رسانه‌ها ارتباط بسیار خوبی دارد‌ و حتی در یکی دو ماهه اخیر مبلغ ۱۰ میلیون تومان به آنها پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه اسناد مالی این پرداخت‌ها به رسانه‌های طرفدار شهردار رشت در اختیار بنده قرار دارد، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یکی از اعضای شورا خواستار توضیح شهردار رشت درباره انحراف بودجه پروژه پیاده‌راه فرهنگی هستم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: موضوع باج‌خواهی برخی از اعضای شورا که اخیراً توسط شهردار در نشست با رسانه‌ها مطرح شد باید با اسناد و مدارک شفاف‌سازی شود.

محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت در پاسخ به موضوع باج‌خواهی اعضای شورا اعلام کرد که بنده چنین موضوعی را درباره برخی از اعضای شورای شهر مطرح نکرده‌ام و فایل صوتی نشست بنده با رسانه‌ها موجود است و درباره باج‌خواهی برخی اعضای شورا‌ حرفی نزده‌ام.

tel final1

Share