شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا

اعتبار ۴۰ میلیون تومانی برای جمع‌آوری مکانیزه سنبل آبی از تالاب عینک رشت/سرنوشت اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی رودخانه‌های رشت مشخص نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد با بیان اینکه تالاب عینک برای مردم رشت بسیار مهم است, یادآورشد :حیات تالاب عینک توسط این گیاه مورد تهدید قرار دارد و قرار است به زودی پاکسازی این گیاه به صورت سطحی با روش مکانیزه انجام شود و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا گفت: در نود و دومین جلسه کمیسیون بهداشت شورا که در تلار گفتگوی کمپ عینک برگزار شد مصوب گردید تا برای جمع آوری سطحی گیاه سنبل آبی از روش مکانیزه استفاده شود.IMG_0826shirzad

شیرزاد با بیان اینکه تالاب عینک برای مردم رشت بسیار مهم است, یادآورشد :حیات تالاب عینک توسط این گیاه مورد تهدید قرار دارد و قرار است به زودی پاکسازی این گیاه به صورت سطحی با روش مکانیزه انجام شود و ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان برای دو رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت :۵۰ میلیارد برای لایروبی این دو رودخانه در نظر گرفته شده بود که هنوز هم سرنوشت این اعتبار مشخص نیست.

 شیرزاد با بیان اینکه یکی از سازمانهایی که ۳۰ درصد از این اعتبار به آن تعلق میگرفت آب منطقه ای استان بوده است, اظهار کرد: در کمیسیون بهداشت, نماینده آب منطقه ای گفته که تا کنون یک ریال  هم دریافت نکرده ایم.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در پارک‌ها، مهد کودک‌ها و سرای محلات را از برنامه های کمیسیون بهداشت برای آموزش در زمینه تفکیک زباله خبر داد.

 tel final1

Share