مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

افرادی که امروز به دنبال سهم خواهی هستند باید ۲۰ سال پیش به فکر سپیدرود می‌افتادند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورمحسن آمادگی کامل خود را بری خرید ۱۰۰ ذرصد امتیاز باشگاه سپیدرود اعلام کرد و گفت: بعضی افراد ذوق زده شده اند و به دنبال سهم خواهی از این تیم ریشه دار گیلانی هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح امروز سایت اداره کل ورزش و جوانان اعلامیه را مبنی بر فروش امتیاز باشگاه سپیدرود به بخش های خصوصی منتشر کرد, در همین راستا دیارمیرزا با محمد پورمحسن مدیر عامل باشگاه سپیدرود در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه گفتگویی انجام داد.poormohsen

پورمحسن در ابتدای سخنان خود با ابراز تاسف نسبت به رفتارهای چند گانه مسئولین ورزش استان گیلان گفت : متاسفانه دقیقا رفتارهای چند گانه ای که امروز در حال وقوع است, دو فصل پیش برای داماش نیز رخ داد و به دلیل مدیریت ناصحیح منجر به  اتفاقات ناگواری شد که همگان از آن آگاهیم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته مشابه این مسئله پس از عدم صعود تیم سپیدرود به رقابت های دسته اول کشور پیش آمد که تمامی افراد پشت تیم را خالی کردند و بنده به اتفاق چند نفر از دوستان تیم را ساماندهی و مدیریت کردیم بدون این که حتی یکی از مسئولین ورزش استان بیاید و بگوید با چه هدفی و با کدام منابع مالی و امکانات قصد ادامه فعالیت دارید.

مدیرعامل باشگاه سیپدرود رشت با اشاره به ۱۸ سال سابقه مدیریتی خود در فضای اجرایی اظهار کرد: با تعامل خوبی که با کمک استاندار ،نمایندگان مجلس و برخی مدیران فوتبال دوست استان داشتم موفق به جمع آوری منابع مالی در لحظات آخر برای شرکت در مسابقات شدم و خوشبختانه در پایان فصل توانستیم در رقابت با تیم های پرقدرتی پس از کسب نتایج مناسب به لیگ بالاتر صعود نماییم و مردم را شاد کنیم.

پورمحسن با اشاره به سهم خواهی برخی افراد تنها چند روز پس از صعود سپیدرود به لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و اذعان داشت :بنده با کمیته های اقتصادی باشگاه جلسات متعددی را در زمان استراحت تیم برگزار کردیم و با توجه به صحبت های استاندار مبنی بر حمایت از تیم ها تا یک منبع پایدار داشته باشند توانستیم از حمایت های استندار نیز بهره مند شویم تا در فصل آینده یک آورده میلیاردی خوبی داشته باشیم و حتی امروز هم جلسه ای در تهران با یک اسپانسر قدرتمند برای حمایت از تیم سپیدرود در فصل آتی داریم.

وی که با دیارمیرزا گفتگو می کرد مشکل امروز باشگاه را نامه فصل گذشته غلامی به اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت :بنده در میانه فصل گذشته نامه ای به اداره کل ورزش مبنی بر تعیین و تکلیف وضعیت مالکیتی سپیدرود ارسال کردم و متاسفانه از آن زمان تا این لحظه در گیر و دال این موضوع هستیم و بنده واقعا نمی دانیم چه موضعی پشت پرده این ماجرا هست یک روز می آیند می گویند یکی از نمایندگان با استاندار صحبت کرده است تا این تیم به شهرداری واگذار شود ولی وقتی بنده با همان نماینده صحبت کردم ایشان به صراحت اعلام کردند که «بنده را وارد این بازی های بچه گانه نکنید اما هر کمکی بتوانم برای کمک به سپیدرود انجام خواهم داد»

وی افزود: به واقع نمی‎دانم پشت این قضیه چه چیزی نهفته است.

مدیر عامل باشگاه سپیدرود با بیان این که تمایلی برای ایجاد فضای شادی و نشاط  و ادامه فعالیت با توجه به این هیاهو و مشکلات پیش آمده ندارم افزود:زمانی میتوانم کار کنم تا همه پشت من باشند و بنده هم با تمام ظرفیت کار خواهم کرد همانطور که هم اکنون بسیار بیشتر از ظرفیت خود عمل کرده ام .

وی به زمان از دست رفته تیم سپیدرود جهت آمادگی باری حضور در مسابقات لیگ دسته اول اشاره کرد و افزود :فصل گذشته بدون حمایت و پشتیبانی توانستیم تیم خوبی با بازیکنان لیگ برتری جمع کنیم اما متاسفانه امسال که باید قدرتمندانه تر از سال قبل عمل کنیم همچنان درگیر مسایل مالکیتی و حاشیه ای هستیم.

پورمحسن از  اطلاعیه منتشر شده بر روی سایت ورزش و جوانان اعلام بی خبری کرد و گفت :این اطلاعیه بدون هماهنگی با ما بر روی سایت قرار داده شده است و چه خوب بود که مسئولین ورزش گیلان قبل از این کار ما را هم مطلع می کردند.

وی وضعیت امروز سپیدورد را مشابهه مشکلات داماش دانست و گفت :بنده به هیچ وجه راضی نیستم کسی با شادی و نشاط این هوادران بازی کند و دل این همه هوادرا را رنجیده خاطرنماید زیرا تمامی این مسائل دودش به چشم هواداران خواهد رفت. از همین جا بابت مشکلات پیش آمده تا یه امروز از همه هوادارن دوست داشتنی سپیدرود عذرخواهی میکنم.

وی با بیان این که تا این لحظه حتی یک درصد از کار خود عقب نشینی نکرده ام افزود :امشب در جلسه هیات مدیره آقای افاضلی را به عنوان سرمربی معرفی خواهم کرد و از فردا ایشان کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد و بنده  مسیر خود را در حال طی کردن هستم و این تیم باید ۲۰ سال پیش به لیگ یک و برتر صعود میکرد ولی امروز بعضی افراد ذوق زده شده اند و به دنبال سهم خواهی از این تیم ریشه دار هستند که باید به آن ها بگوییم بایستی ۲۰ سال پیش به فکر این تیم می افتادند نه این که امروز با کمک مردم و مسوولین و همت بازیکنان موفق به این امر شده ایم .

وی در پایان آمادگی کامل خود را بری خرید ۱۰۰ ذرصد امتیاز باشگاه سپیدرود اعلام کرد و گفت :اگر این آمادگی را نداشتم امشب جلسه هیات مدیره را برگزار نمی کردیم و جلسات متعدد کمیته اقتصادی نیز برگزار نمی شد.

tel final1

Share