فرمانده انتظامي استان گيلان اظهار کرد:

ارتقاء امنیت عمومی نیازمند اقدام انقلابی است/دستگاه قضائی انقلابی تر از نیروی انتظامی با مفاسد برخورد می کنند/ مبادا کاری کنیم که آه مادران شهدا ما را بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حفظ نظم و امنیت اولویت پلیس در خدمت به مردم است، افزود: هدف ما باید ادامه روند مطلوب گذشته در ارتقاء امنیت و حفظ جایگاه مقابله با آسیب ها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در همایش مسئولان پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.۱ (۲)

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حفظ نظم و امنیت اولویت پلیس در خدمت به مردم است، افزود: هدف ما باید ادامه روند مطلوب گذشته در ارتقاء امنیت و حفظ جایگاه مقابله با آسیب ها باشد.

سردار میرحیدری نقش پلیس امنیت عمومی را نقشی کلیدی در عرصه های مختلف دانست و گفت: نمود این نقش بی بدیل ابراز خرسندی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از اقدامات  و زحمات پلیس امنیت عمومی در جریان فتنه بود.

وی در ادامه با تاکید براینکه خدای ناکرده نباید با بی تفاوتی نسبت به اوضاع باعث پایمال شدن حق و حقوق در جامعه شویم، بیان داشت: اگر هر لحظه ما در برخورد با ناهنجاری ها جا خالی کنیم، دشمن از همان نقطه وارد خواهد شد.

رئیس پلیس گیلان پیشرفت اهداف دشمن که با کوتاهی صورت گیرد را یک خیانت به میهن اسلامی دانسته و اظهار داشت: اگر بی تفاوت برخورد کنیم و دشمن یک قدم پیش بیاید و رنگ  و روی جامعه ما رنگ  وروی غیردینی شود این عمل پایمال کردن خون شهداست.

میرحیدری امنیت عمومی را حوزه ای خطیر،حساس و پیچیده اعلام کرده و خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر باورهای دینی مردم از مسیرهای مختلف و تبدیل هنجارهای ما به ناهنجاری است.

وی جبران کاستی های گذشته در ارتقاء امنیت عمومی را نیازمند اقدامی انقلابی دانست و تصریح کرد: انتظار جانبازان و خانواده شهداء از ما زیاد بوده و ما مبادا کاری کنیم که آه مادران شهدا ما را بگیرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با ابراز خرسندی از همکاری و تعامل سازنده دستگاه قضائی با نیروی انتظامی، افزود: خوشبختانه دستگاه قضائی انقلابی تر از نیروی انتظامی با مفاسد برخورد می کنند.

گفتنی است، همایش مسئولان پلیس امنیت عمومی شهرستان ها، بخش ها و کلانتری ها روز گذشته در سالن اجتماعات شهداء ناجا با حضور جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی برگزار شده و در این همایش از تعدادی از مدیران جهادی تقدیر شد.

IMG_1835

tel final1

Share