در جلسه شورای اداری رودبار مطرح شد

احمدی:به دنبال گردش نخبگان در پذیرش مسئولیت ها هستیم/داودی:بیکاری بزرگترین دغدغه مردم رودبار است/جمالی:رودبار نیاز به احداث کارخانه جدید ندارد، تعطیل شده ها باید احیا شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رودبار با بیان اینکه هیچ عزل و نصب سیاسی در رودبار نخواهیم داشت، اظهار کرد: عزل و نصب ها شاخص های خاص خود را دارد. جلسات متعددی با دکتر جمالی داشتیم شأن ایشان این را نشان نمی دهد که بخواهد به این مسائل بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر، سیدمحمد احمدی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که در سالن شهید سیدیونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار، از ادارات رودبار جهت همکاری در برپایی انتخابات دو مرحله ای رودبار تشکر و قدردانی نمود و اظهار کرد: بی طرفی در برگزاری انتخابات برای مجریان یک اصل بود.

به دنبال گردش نخبگان در پذیرش مسئولیت ها هستیم

IMG_0113وی از زحمات حکیمی نماینده سابق رودبار تقدیر و تشکر و کرد و انتخاب دکتر جمالی به عنوان نماینده رودبار در مجلس دهم را تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

رئیس شورای اداری رودبار با بیان اینکه فصل جدیدی از کار و تلاش در رودبار آغاز شده است، ابراز داشت: در فصل جدید کار باید همدلی، یکدلی و همزبانی در رودبار زبانزد باشد چیزی که در سه سال گذشته به آن دست یافتیم.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز درگذشت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(س)، سالگرد قربانیان زلزله ۳۱ خرداد سال ۶۹ را تسلیت گفت.

احمدی، ادامه داد: شرایطی در برخی از ادارات حاکم است که هنوز حال و هوای مسائل انتخابات را دارند و این مسائل را در شهرستان نمی پذیریم.

وی با بیان اینکه هیچ عزل و نصب سیاسی در رودبار نخواهیم داشت، اظهار کرد: عزل و نصب ها شاخص های خاص خود را دارد. جلسات متعددی با دکتر جمالی داشتیم شأن ایشان این را نشان نمی دهد که بخواهد به این مسائل بپردازد.

نماینده عالی دولت در رودبار بیان داشت: رئیس اداره باید با سیاست های دولت همراه باشد نه اینکه مسئولیت دولتی را بپذیرد و تفکرات دولت را قبول نداشته باشد.

وی ادامه داد: به دنبال گردش نخبگان در پذیرش مسئولیت ها هستیم لذا فردی ۶ تا ۷ سالی که رئیس یک اداره را بر عهده دارد عمر مدیریتی هم یک زمان خاصی است و می طلبد از نخبگان در مسئولیت ها استفاده کنیم.

 احمدی از ارزیابی عملکرد ادارات رودبار خبر داد و گفت: از اداره ای که تخصیص آن ۴۰ درصد بوده انتظار ندارم ۱۲۰ درصد عملکرد داشته باشد اگر این عملکرد به ۶۰ درصد رسیده این بیانگر بهره وری و توانایی مسئول اداره را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان برای باقی ماندن در مسئولیت ها به این و آن متوسل نشوند، گفت: به دنبال لابی و به افراد متوسل نشوید، توسل شما اول باید به ائمه و بعد عملکردتان باشد.

فرماندار رودبار با بیان این مطالب بیان نمود: شهرستان رودبار فرصت آزمودن خطا و از دست دادن ها را ندارد.

وی از خروج بدون هماهنگی مدیران و شهرداران به خارج از شهرستان با فرمانداری گلایه کرد و گفت: شهردار یک شهر در طبقات استانداری قدم می زند می گوییم چرا هماهنگی نکردی می گوید با همکاری شورا آمده ام پس فرماندار اینجا چکاره است.

احمدی از شوراها، شهرداران و دهیاران خواست تا نسبت به زیبا سازی شهرهای رودبار با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ساماندهی پسماندها توجه جدی داشته باشند.

وی خواستار رسیدگی دقیق تر به مشکلات ارباب رجوع توسط ادارات رودبار شد و گفت: برخی از ادارات بجای پاسخگویی و اقناع، ارباب رجوع را به سمت فرمانداری سوق می دهند.

فرماندار رودبار، از ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی خواست تا آشفتگی ایجاد شده در بازار رودبار را مدیریت و کنترل نمایند تا مردم در ماه مبارک رمضان با مشکل مواجه نباشند.

بیکاری بزرگترین دغدغه مردم رودبار است

IMG_0047حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در جمع مسئولان اجرایی شهرستان رودبار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار و تسلیت سالروز درگذشت حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: ایثار، گذشت، جانفشانی، شجاعت و در طبق اخلاص گذاشتن اموال حضرت خدیجه(س) برای همه مسلمین یک درس است.

وی، به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال بی حکمت نیست و باید امسال شعار ندهیم و عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان رودبار، از مسئولین شهرستان خواست تا برای رفع مشکلات اقتصادی شهرستان اقدام کنند و گفت: شهرستان رودبار دارای پتانسیل ها و استعدادها و توانمندی های بالقوه ای است که با تلاش و همدلی این فرصت ها را باید به بالفعل تبدیل نماییم.

وی تصریح نمود: روزگاری کارخانجات چرم و کفش گنجه، معدن سنگرود و کارخانه سیمان لوشان و… دارای نیروی کار بسیاری بودند اما الان تعطیل شده اند.

حجت الاسلام داودی، ابراز داشت: بسیاری از شرکت های شهرک صنعتی به دلیل سوء مدیریت و نداشتن سرمایه در گردش تعطیل هستند.

وی خواستار تشکیل یک کارگروه منسجم برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی رودبار شد و گفت: حاضرم برای رفع مشکلات و پیگیری ها پای پای مسئولین به وزارتخانه ها و مدیران کلان بروم تا مشکلات کاسته شود.

امام جمعه رودبار از وضعیت بیکاری در رودبار گلایه کرد و گفت: چهره غمناک مادری که وقتی به دفتر امام جمعه مراجعه می کند و از بیکاری چهار فرزند لیسانسه اش گریان است برایم سخت است و همه باید تلاش کنیم تا گره ای از کار مردم وا شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود خطاب به مدیران استانی و شهرستانی با بیان اینکه ثبات مدیریتی را از جامعه نگیرد، اظهار داشت: برخی شتاب زده می خواهد نان بهم قرض بدهند و دنبال جابجایی ها هستند.

حجت الاسلام داودی، با بیان اینکه فرماندار رودبار در جهت خدمت به مردم گام برمی دارد و تلاش می کند، به گلایه از برخی رسانه ها پرداخت و گفت: با خبرهای ناپخته و ضعیف ثبات مدیریتی را در رودبار نباید تضعیف کنیم.

وی ادامه داد: به گونه ای عمل کنیم که ثبات مدیریتی در رودبار قوی و محکم حفظ شود و در تزلزل مدریتی در شهرستان گام برنداریم.

رودبار نیاز به احداث کارخانه جدید ندارد، تعطیل شده ها باید احیا شوند

IMG_0075دکتر منوچهر جمالی در جلسه شورای اداری رودبار که با حضور ائمه جمعه، روسای ادارات، شهرداران و بخشداران در فرمانداری رودبار برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبدادات روزه دار، اظهار کرد: مردم شهرستان رودبار لطف و محبت کردند و به فرزند کوچک خود اطمینان کردند تا مسئولیت سنگینی را عهده دار باشد.

وی ادامه داد: در دوران نمایندگی خود با تعامل با دولت و مسئولین در خدمت به مردم رودبار کوتاهی نخواهد کرد تا در پایان دوره مجلس  شورای اسلامی شرمنده مردم، شهدا و خانواده شهدا نباشیم.

نماینده رودبار در مجلس با بیان اینکه یکی از بهترین فرآیند انتخابات را در شهرستان شاهد بودیم از زحمات مجریان برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نمود و گفت: مردم رودبار با حضور حداکثری خود حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی افزود: در فرآیند انتخابات سلیقه ها متفاوت بود اما اختلاف عقیده نداشتیم و همه در زیر پرچم ولایت و برای خدمت به مردم در صحنه حضور داشتند.

دکتر جمالی ابراز داشت: در بین نامزدهای انتخاباتی وقتی قرار است یک نفر به عنوان نماینده انتخاب شود مابقی می توانند با ایده ها و تفکرات خود در پیشبرد و توسعه شهرستان نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه که اختلاف سلیقه ها را باید بعد از انتخابات کنار گذاشته شود، گفت: آنچه بیشتر از همه مورد نیاز جامعه است کار و تلاش است.

نماینده رودبار از روسای ادارات خواست تا دلگرم به کار و تلاش باشند، ادامه داد: بدون مطالعه در مورد مدیران قضاوت نخواهیم کرد و قضاوت ها بر مبنای برنامه محوری و نتیجه گرایی خواهد بود.

وی تدوین برنامه چهارساله را از مدیران رودبار خواستار شد و بیان کرد: اگر قرار باشد مشغول روز مرگی باشیم نمی توانیم به نیازهای مردم پاسخ دهیم.

جمالی، اضافه کرد: نیاز به احداث کارخانه جدید در رودبار نداریم برخی از واحدهای تولیدی رودبار از تجهیزات برخوردارند اما الان خاموش هستند که باید برای احیا دوباره آنان بکوشیم.

وی از روسای ادارات خواست تا در اجرای وظایف قانونی خود کوتاهی نکنند و ادامه داد: ممکن است برخی از مدیران کل برنامه جدیدی در بحث مدیریتی ادارات داشته باشند که با آنها هماهنگ هستیم و این هم برای ارائه خدمات بهرت و مطلوب تر است.


tel final1

Share