امیرتیموری خبرداد

احداث یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد واحد رشت/ساخت دیوار سبز شهدا در جوار یادمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسم کلنگ زنی آغاز به کار ساخت این یادمان دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان را که باعث شدند امروز شاهد کشوری امن باشیم را با یاد کردن جبران کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان ، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان وجمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی رشت آغاز شد.

۰۰۰۰۰۹۸۳در مراسم کلنگ زنی آغاز به کار ساخت این یادمان دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان را که باعث شدند امروز شاهد کشوری امن باشیم را با یاد کردن جبران کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: یادمانی که در دست احداث است با توجه به اقلیم جغرافیایی منطقه طراحی و از دقت بالایی برخوردار است و امیدواریم در شأن مقام و منزلت جایگاه شهیدان باشد.
همچنین دکتر امیرتیموری از ساخت دیوار سبز شهدا در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت خبر داد.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام قاسم قاسمی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه امروزحضور ما در کنار بنای یادمان شهدای گمنام تجدید میثاق با این شهدا است خاطرنشان کرد: شهدای ما در مقابل دشمن می‌جنگیدند و سینه خود را مقابل دشمنان وطن خود سپر می‌کردند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مراحل پیشرو در موضوعات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است اظهار کرد: سیاست کلی فرهنگی ما برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاهیان ما در استقبال از شهیدان سنگ تمام گذاشتند خاطرنشان کرد: این حرکت در نوع خود بی نظیر بوده است و در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار درخشان بوده و به خود می بالیم.
وی با تأکید بر اینکه بنای یادمان شهدای گمنام در نوع خود بی‌نظیر است و در کشور همانند این بنا وجود ندارد، افزود: این بنا بر اساس بافت جغرافیایی گیلان طراحی شده و ستون‌های ۸ گانه آن برگرفته از ۸ سال دفاع مقدس است.

tel final1

Share