همه میدانند مردم شمال رحمتشان بر غضبشان سبقت دارد

آقای رفیعی آیا با این سخنان به چیزی که در پی آن بودید دست یافتید؟

آیا در قبال اصلاح افرادی جمعی میلیونی را نیازردید؟؟؟ آیا برای درست کردن ابرو ،چشمانمان را کور نکردید ،قلبمان را نشکستید ،آبرویمان را نریختید ؟؟؟؟

یکی از مخاطبان دیارمیرزا که پیش از این یادداشتی از او درباره سخنان حجت الاسلام ناصر رفیعی منتشر شده بود حالا در جدیدترین یادداشت خود سوالاتی را این روحانی و خطیب مشهور پرسیده است.IMG13383330

این مخاطب نوشته است:

برادر عزیزم همه می دانیم شما قصدی برای تخریب نداشتید و دلسوز جهان اسلام هستید که اگر قصد می داشتید که گناه بزرگی انجام می دادید. آیا این نوع رفتار شما و این توضیحاتتان جای تامل ندارد؟ متاسفانه بعضی میهمانان درمقابل مهر و عطوفت مردم شمال بجای کرنش و اظهار احترام نوعی رفتار می کنند که گویا با افراد ساده لوحی روبرو هستند. همه میدانند مردم شمال رحمتشان بر غضبشان سبقت دارد. کجای گفتارتان که بعضی از سایتهای دوست نیز منتشر کرده اند اینگونه بوده که شما می فرمایید.

بدنیست به نکات زیر توجه فرمایید:

۱-در کجای سخنان منتشر شده قبلی شما نامی از مسافران برده شده است ؟! آیا فرموده جدید شما برگرفته از نوشته ها و انتقاد های روزهای اخیر نیست؟ ایا شما واقعا می دانستید گیلان مسافر پذیر است و این سخنان را گفته اید؟؟؟

۲-فرموده اید من به درخواست بعضی مومنین گیلانی این کار را کرده ام …آیا روش خوبی را انتخاب کرده اید؟ فریاد مردم گیلان را چرا برای مردم قم مطرح کرده اید؟ ایا در گیلان استاندار نداشتیم ایا درگیلان حضرت ایت الله قربانی که یکی ازم فاخر بزرگ اسلام است نداشتیم؟ آیا بین افراد گوناگون و مخاطبان قمی می خواستید مشکل گیلان را حل کنید؟؟؟ واقعا این سخن شما جای تامل دارد.

۳-فرمودید من عالم دینی هستم و دارم تذکر می دهم و نباید بزرگ نمایی کرد. برادر من آیا واقعا نمی دانید عیب را باید برای رفعش و به اهلش بیان کرد. شما طبق کدام آموزه های دینی عیب دیگران را می توانید جار زده و علنی نمایید. شما در چند خیابان و یا منطقه چیزهای را دیده اید وکل استان گیلان را مخاطب قرار داده اید! نه برای خود مردم بلکه موجب تخریب اذهان عمومی شده اید ایا این نوع رفتار شما موجب نگردیده تا همین متدین نگران و رنجیده خاطر شوند.

۴- فرمودید رهبر انقلاب بارها فرمودند” من از ولنگاری فرهنگی نگرانم. لکن از جایی اسم نبردند” حالا سوال اینجاست ایا نمی توانستید در همین گیلان سخنرانی کنید و نکات کلیدی را تذکر دهید؟ ایا نمی توانستید نامی از گیلان را در استان دیگری نبرید؟ اقای رفیعی عزیز شهر قم دارالقرای اسلام است تمامی استانها و حتی بعضی کشور های جهان روزانه در آنجا میهمانانی دارند آیا جهانی کردن نام گیلان بعنوان استانی فاسد خلاف اعتقادات رهبر معظم انقلاب نیست؟ بله ما مشکل داریم همانگونه که در استانهای دیگر هست بی حجابی هست اینجا نیز هست. بعضی میهمانان ولنگار به استانهای شمالی است که دل ما شمالی ها را خون کرده است.و این درطول سال دیده شده است و ما را به رنج انداخته است.

۵-شما فرمودید:تقاضای من این است که به جای بزرگ کردن مساله یا بعضی از مسائلی که نشان از بی مهری دارد، بیاییم و بگوئیم چگونه می شود، حجاب در جامعه گسترش یابد و ناهنجاری ها کم شود.
برادر عزیز ایا واقعا شما معتقد به این گفتارتان هستید؟ ایا ما بزرگ نمایی کردیم ؟؟؟ ایا ما بی مهری کرده ایم؟؟؟؟ ایا با این سخنرانی تان درملا عام و تخریب مردم یک استان دربین عموم مردم میتوان راه حلی پیدا شود که شما درپی آن بودید؟؟ایا راه حلی هم بعد از سخنرانی پیدا شد؟؟ آیا بهتر نیست در مورد این سخنانتان مقداری تفقه نمایید.

۶- فرموید: «برخی مراجع از من به خاطر این تذکری که دادم تشکر کردند؛ تذکری که صرفا به خاطر تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر بیان شد»
من نمیدانم به مراجع عظام چه گفته اید اما آنقدر که من این بزرگواران را میشناسم یقین میدانم که چنین مخاطب قرار دادن استانی مورد تایید این بزرگوارن نیست .

۷-فرموده اید برای سخنرانی به گیلان تشریف آورده بودید و امر به معروف هم کرده اید. درود برشما و متشکریم از امر به معروفتان .از شما کمال تشکر را داریم …اما آیا این عملتان نتیجه عکس نداد؟ آیا در قبال اصلاح افرادی جمعی میلیونی را نیازردید؟؟؟ آیا برای درست کردن ابرو ،چشمانمان را کور نکردید ،قلبمان را نشکستید ،آبرویمان را نریختید ؟؟؟؟
برای تذکر ،یاد آوری ، امر به معروف و نهی ازمنکر همانگونه که شما استادید قواعدی وجود دارد شرایط و مراتبی وجود دارد. ما گیلانیان همیشه خودمان را مرید روحانیان معزز و مراجع بزرگ میدانیم و هرگز از اعتقاداتمان کوتاه نخواهیم آمد وجود نواقص و معایب نباید باعث شود تا قلوبی را برنجانیم . آیا می دانیم برای ترمیم این نقیصه چقدر باید هزینه کنیم سالها باید زحمت کشید تا قلبی را بدست آورد .
ختم کلام ،ازشما صمیمانه می خواهم باتوجه به نگرانیتان از بی حجابی و بی حیایی و احیای امر به معروف و نهی ازمنکر بجای شمارش عیوب ما دربین افرادی که کاری ازدستشان بر نمی آید برنامه هایتان را برای رفع معایب به بزرگان استان ارایه نمایید و یا به مدت یک ماه درسال و یا ماهی یک روز به استان ما بیایید تا جوانان ما و مردم ما از وجود عالمانه شما و دیگران استفاده ببرند تا بتوان برخی خیابانهای اروپایی مان را اسلامی کرد یقینا مورد پذیرش خواهد بود و ما هم در رکابتان خواهیم بود ان شاء الله افاقه کند…

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
tel final1

Share