آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در شهرستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از آغاز مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از آغاز مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشت خبرداد.۶fb880a0-5b6a-4da3-b24a-298358cb4290
حجت الاسلام کریمی  در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهرستان رشت از آغاز مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران در رشت خبرداد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ۱۱ و ۱۲ خرداد ویژه خواهران و ۱۶ و ۱۷ خرداد ویژه برادران در شهرستان رشت برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش خواهران بیش از ۱۵۰ متسابق در شهرستان رشت حضور دارند، افزود: مسابقات قرآن ویژه خواهران امروز و فردا در رشته‌های حفظ، دعاخوانی، ترتیل، اذان و قرائت برگزار می‌شود.

کریمی گفت: در بخش برادران بیش از ۱۰۰ متسابق در مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان رشت حضور دارند که در رشته‌های اذان، دعاخوانی، حفظ، قرائت و ترتیل به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است؛ مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان گیلان از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت ۲۰ روز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

tel final1

Share