مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور در جمع فرمانداران گیلان

۶۰ درصد پست‌های مشاوره برای زنان خالی است/غفلت فرمانداران از مشکلات اثر مطلوبی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور با بیان اینکه زنان ۴۰ درصد پست‌های مشاوره در فرمانداری‌ها را در اختیار دارند، گفت: ۶۰ درصد پست‌های مشاوره برای زنان در کشور خالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , فهیمه فرهمندپور عصر امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های گیلان در استانداری این استان فرمانداران را نماینده عالی حاکمیت در شهرستان‌ها دانست.۲۰۱۶۰۵۰۱۱۰۴۲۲۴_IMG_7522

وی با بیان اینکه غفلت فرمانداران از مشکلات اثر مطلوبی ندارد، افزود: بخشی از نکات و مباحثی که توسط فرمانداران مطرح شده را حتماً در وزارت کشور پیگیری می‌کنم.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور با اشاره به اینکه اکنون زنان ۴۰ درصد از پست‌های مشاوره در فرمانداری‌ها را در اختیار دارند، گفت: هنوز ۶۰ درصد از پست‌های مشاوره برای زنان در کشور خالی است.

وی با تصریح بر اینکه حدود ۳۰۰ مشاوره امور زنان در کشور بدون پست در فرمانداری‌ها مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: عدم احراز پست مشاوره موجب ناراحتی شده است.

فرهمندپور خاطرنشان کرد: در بحث ساختار گام‌های بزرگی برداشته شده و در زمینه مسایل زنان در کشور اقدام‌های خوبی صورت گرفته و در موضوع ساختار، مطالبه‌گر هستم.

وی از برگزاری دوره آموزشی برای زنان مشاور در کشور خبر داد و یادآور شد: از ۲۰ تیر تا پایان شهریور ماه سال جاری ۴۳ دوره آموزشی در کشور برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور یادآور شد: دوره‌های مذکور برای مشاوران زنان در فرمانداری‌ها، کارشناسان و… برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه در زمینه ساختار اقدام‌های خوبی انجام شده است، متذکر شد: ایجاد بانک اطلاعاتی با تمام اطلاعات جزئی و کلی از جمله اقدام‌های خوب در زمینه ساختار است.

tel final1

Share