روز تلخ جاده های گیلان

۵ کشته در تصادفات جاده‌ای روز گذشته گیلان به روایت رئیس پلیس راه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی وقوع ۵ سانحه رانندگی در جاده های استان گیلان متأسفانه ۵ تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی وقوع ۵ سانحه رانندگی در جاده های استان گیلان متأسفانه ۵ تن جان خود را از دست دادند.۱tas

سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر افزود: در اولین حادثه، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در محور رشت به لاهیجان در حال گذر بود به علت سهل انگاری در رعایت قانون و دور زدن در محل ممنوعه با دو دستگاه موتورسیکلت برخورد می نماید که در پی این برخورد ۲ تن مجروح و یک تن (مرد ۲۱ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در دومین حادثه، یک دستگاه کامیون کشنده که در محور تالش به اسالم در حال تردد بود به علت عدم رعایت فاصله عرضی با یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می نماید، افزود: در این حادثه نیز متأسفانه ترکنشین موتورسیکلت که خانمی ۵۲ساله بوده به علت شدت صدمات وارده در دم جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ رستگار سومین حادثه رانندگی را برخورد یک دستگاه ریو با یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم رعایت حق تقدم در هنگام دور زدن در محور رودسر به کلاچای اعلام کرده و بیان داشت: در پی این برخورد، راکب موتورسیکلت (مرد ۲۳ساله) به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

وی با بیان اینکه تصادف راکب ۱۶ ساله یک دستگاه موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و بیمه بوده با یک دستگاه دوچرخه روز گذشته حادثه ای دیگر را در استان رقم زد، اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت که در محور لاکان در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه دوچرخه برخورد می نماید که بر اثر این حادثه دوچرخه سوار (مرد ۱۷ساله) به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ رستگار اظهار داشت: در آخرین و پنجمین حادثه یک دستگاه سواری پراید که در محور لشت نشا به زیباکنار در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک تن عابرپیاده (خانم ۶۳ساله) برخورد می نماید که به دنبال این برخورد عابرپیاده به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان ضمن ابراز تأسف در خصوص وقوع این سوانح دلخراش از تمام رانندگان وسایل نقلیه خواست، همواره در طول مسیر رانندگی خود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را الگو رانندگی خود قرار دهند تا به لطف و یاری خدا شاهد وقوع اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

IMG_0466

tel final1

Share