استاندار گیلان خبر داد:

۳ کیلومتر از باند برگشت باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت تا پایان تابستان به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در بازدید از روند ساخت ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت که عصر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل انجام شد گفت: ۳هزار و ۲۰۰ متر از باند برگشت باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت تا پایان تابستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،استاندار گیلان در بازدید از روند ساخت ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت که عصر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل انجام شد گفت: ۳هزار و ۲۰۰ متر از باند برگشت باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت تا پایان تابستان به بهره برداری می رسد.

اصلی_۱نجفی با اشاره به بهره برداری موقت سه کیلومتر از باقی مانده باند شرقی آزادراه رشت – قزوین در بیست ونهم اسفند سال گذشته با حضور سخنگوی دولت اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات اعتباری و محدودیت ها، خوشبختانه شاهد زیر بار ترافیک رفتن این بخش از باقیمانده آزاد راه در شب عید بودیم که موجبات رفاه و آسایش مسافران عزیز را در پی داشت.

وی در ادامه از به بهره برداری رسیدن باند برگشت این مسیر تا پایان تابستان سال جاری خبر داد و افزود: بر طبق برنامه ریزی های اعلامی از سوی مشاور و پیمانکاران، این مسیر تا پایان تابستان بصورت کامل به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای ساخت بخش اول از باقی مانده آزاد راه ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شد گفت: برای اجرای کامل این طرح شامل دو باند رفت و برگشت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود.

محمد علی نجفی احداث باقی مانده آزاد راه رشت – قزوین را از جمله مهمترین کارهای استان بر شمرد و افزود: کمتر روزی است که اجرای این پروژه مهم از سوی مدیران پیگیری نشود.

tel final1

Share