سردار سلیمانی در کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان

گیلان بهشت الهی است /کنگره شهدای گیلان بی نظیر است/انگار شهدا در این مراسم حضور دارند

/اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار سلیمانی گفت:این کنگره کم نظیری است.بنده کنگره بسیاری را دیده ام اما از این کنگره بوی دیگری استشمام می شود و انگار شهدا حضور دارند.اداره جلسه توسط یادگاران شهید فضای جلسه را عطرآگین کرده است و این ابتکار ارزشمندی است.

اجمالی/اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی قدس سپاه در اختتامیه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان گفت:این کنگره کم نظیری است.بنده  کنگره بسیاری را دیده ام اما از این کنگره بوی دیگری استشمام می شود و انگار شهدا حضور دارند.اداره جلسه توسط یادگاران شهید فضای جلسه را عطرآگین کرده است و این ابتکار ارزشمندی است.

kongtitledبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , سردار سلیمانی اظهار کرد: گیلان بهشت الهی است و نعمت الهی در ایران اسلامی است که قابلیت زیادی دارد .استانی که نبخبگان مراجع علما زیادی دارد .گیلان , ایران کوچکی که همه ی ایران را در خود جا می دهد.

وی افزود:هشت هزار شهید، بیست هزار مجروح، سی هزار ایثارگر و آزاده انسان را متحیر می کند. گیلان به اندازه چند استان ادای دین کرده، باید دست تک تک این مردم را بوسید .

حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: به نوبه خودم به عنوان یک ایرانی و خدمتگزار در نظام پرافتخار اسلامی دست همه ی دست اندرکاران این کنگره ارزشمند را از استاندار محترم تا فرمانده سپاه و علمای عظیم الشان و بنیاد شهید و سایرین می بوسم و مراسم بزرگواری در شان شهدا انجام دادید .

سردار سلیمانی گفت:خواهران و برادران من تا کسی شهید نبود شهید نمی شود.شرط شهید شدن شهید بودن است.اگر امروز کسی را دیدید که بوی شهید از کلا و رفتار و اخلاق او استشمام شد بدانید او شهید خواهد شد و تمام شهدا این مشخصه را داشتند.نمی تواند کسی قبل از اینکه علم بیاموزد عالم شود.شرط شهید شدن ,شهید بودن است.

همانگونه که شهید عطری از دلبستگی به زهرای خود دل کند و به سوی تکلیف حرکت کرد اولین پایه رسیدن به مقام شهادت هجرت است.هجرت از مال خود و مکان خود و دلبستگی های خود.

وی تصریح کرد:آن پدر شهید که وقتی می خواست با دختر خود خداحافظی کند رویش را برگزداند و همسرش گفت چرا نمی بینی او را.گفت می ترسم او را ببینم و مرا زمین گیر کند.

فرمانده نیروی قدس گفت:شهدای حرم، هوشمند ترین های معاصر اند، چون مترصد فرصتی بودند که خودشان را به محبوب اتصال دهند.

 

Share