مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

کارگروه ایجاد رونق در بنگاه های کوچک و متوسط استان گیلان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت:هدف از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت:هدف از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط می باشد .

 lahooti_6796طهمورث لاهوتی اشکوری بیان داشت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۵ بعنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و تاکید  معظم له در خصوص اینکه می بایست نگاه ویژه ای به صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم و همچنین با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و وزیر صنعت ، معدن و تجارت مبنی براجرای طرح رونق صنایع کوچک و متوسط این کارگروه در گیلان تشکیل شد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : تشکیل کارگروه ایجاد رونق در بنگاه های کوچک و متوسط  استان با ترکیب رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت به عنوان ( رئیس کارگروه ) ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ( دبیر کار گروه ) ، معاونین امور صنایع و برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و معاونین و مدیران صنایع کوچک و برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت استانی ( عضو گروه ) و نماینده یکی از تشکل های صنفی و صنعتی استان به تشخیص رئیس کارگروه به عنوان ( عضو کار گروه ) می باشند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان هدف از تشکیل این کارگروه را رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط دانست و بیان کرد : فرآیند شناسایی  و دسته بندی مشکلات فراروی واحدهای صنعتی کوچک کشور ، فرم جمع آوری و شناسایی واحدهای صنعتی ، بروز رسانی آمار و اطلاعات واحدهای فعال با ظرفیت زیر ۵۰ درصد ، بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و ظرفیت بالای ۷۰ درصد و همچنین  واحدهای غیرفعال و راکد و طرح های در دست ساخت و ساز در داخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی استان می باشد .

وی در پایان بیان داشت : بررسی و اولویت بندی طرح ها و واحدهای مشمول حمایت بر اساس شاخص های از قبیل عضو خوشه کسب و کاربوده  ،  دارای بازار مناسب ، اشتغالزایی مناسب ، صادرگرا ، دانش بنیان و صنایع نوین ، ایجاد کننده ارزش افزوده بالا ، تولید کننده کالای نهایی  و واحدها و طرح های در آستانه تملک توسط بانک ها می باشند .

tel final1

Share