پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان پیام مشترکی را به مناسبت روز جهانی کار و کارگر منتشر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان پیام مشترکی را به مناسبت روز جهانی کار و کارگر منتشر نموده اند که به شرح زیر می باشد.

userupload_2013_6111184451430402167.5656نکوداشت روز جهانی کار و کارگر ، تجلی عالی ترین تصویر سازندگی و تحول در روند زندگی انسان ها یعنی بوسه ی پیامبر مهر گستر اسلام (ص) بر دستان توانمند و پینه بسته ی کارگر است که با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر پرتلاش بخشیده است.

در حالیکه ایران اسلامی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به سرعت به سوی قله‌های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، ادامه‌ی این نهضت عظیم بر عهده تمامی فداکارانی می باشد که دستها و قلبهایشان آیینه تلاش روزگار است ، عرق جبین میریزند ، نان بازو می خورند و فروتنانه خدمت خلق می کنند.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه ی پایدار یک کشور سرمایه ی انسانی کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان نیروی محرکه‌ی چرخه‌‌ی اقتصاد ، نقشی برجسته و ویژه‌ ایفا می کند.

 اینجانبان ضمن تبریک صمیمانه ی روز جهانی کار و کارگر به تلاشگران صدیق و خدوم این استان که سرفرازانه در جهت توسعه و آبادانی گیلان عزیز تلاش مینمایند ؛از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با  سلامتی و سعادت برای همه آنان مسألت مینماییم.

   زین العابدین قربانی                            غلامعلی جعفرزاده                   محمدعلی نجفی

نماینده ولی فقیه در استان                    رئیس مجمع نمایندگان               استاندار گیلان

و امام جمعه رشت

 

tel final1

Share