پس از ۱۰ سال وقفه،جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پنجمین جشنواره بین‌ المللی فیلم سبز به مدت یک‌هفته در سالن‌های شماره یک و دو سینما سپیدرود رشت در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از فارس ،پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به مدت یک‌هفته در سالن‌های شماره یک و دو سینما سپیدرود رشت در حال برگزاری است.

۱در جشنواره مذکور فیلم‌های منتخب با موضوع محیط زیست به اکران عموم گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان حاشیه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای آگاهی مردم با موضوع محیط زیست برگزار می‌شود.

قربانعلی محمدپور فرهنگ‌سازی و زمینه ارتباط هنرمندان با موضوع محیط زیست را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره مذکور عنوان کرد و گفت: ارتقای کیفی محصولات فرهنگی، هنری و سینمایی در حوزه محیط زیست از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز توجه مردم به محیط زیست جلب می‌شود، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم سبز فرصتی برای همدلی در زمینه حفظ محیط زیست است.

این مسؤول با بیان اینکه جشنواره مذکور پس از ۱۰ سال وقفه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره فیلم‌های خارجی و داخلی منتخب راه یافته برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

 جشنواره بین‌المللی فیلم سبز تا روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در سینما سپیدرود رشت ادامه دارد و برنامه‌های ویژه و نمایش فیلم‌های برتر این جشنواره شب‌ها در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی‌ـ‌هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت اکران می‌شود.

tel final1

Share