رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از پارک ملی بوجاق

پارک ملی بوجاق یک ثروت بزرگ است/منطقه آزاد انزلی و محیط زیست برای استفاده این منطقه جلسه مشترک برگزار کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آمادگی منطقه آزاد انزلی برای همکاری با محیط زیست گیلان خبر داد و گفت: منطقه آزاد و محیط زیست جلسه ای مشترک برای استفاده هرچه بهتر از این پارک برگزار کنند و مطمئن باشید همکاری شما به اختلاف کشیده نمی شود زیرا منطقه آزاد به فکر توسعه منطقه بوده و درپی منافع خود نیست.

photo_2016-05-12_17-49-03اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از پارک ملی بوجاق در نشستی که مسوولان استان گیلات از جمله مدیرکل محیط زیست گیلان حضور داشت با بیان اینکه این پارک فوق العاده اهمیت دارد تصریح کرد:در شرایطی که محیط زیست دنیا در حال آسیب است وظیفه بزرگی در قبال حفظ آن داریم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه سند سیاست های محیط زیست در مجمع تشخیص مصلحت نظام با همراهی دولت و مجلس تهیه شده است , یادآور شد: این سند مورد رضایت گروه های محیط زیستی ست و مبنایی برای حفاظت از محیط زیست کشور محسوب می شود.

وی از پارک ملی بوجاق به عنوان یک ثروت بزرگ نام برد و گفت:با این حال باید از این پارک در عین رعایت موارد محیط زیستی بهره لازم را بببریم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آمادگی منطقه آزاد انزلی برای همکاری با محیط زیست گیلان خبر داد و گفت: منطقه آزاد و محیط زیست جلسه ای مشترک برای استفاده هرچه بهتر از این پارک برگزار کنند و مطمئن باشید همکاری شما به اختلاف کشیده نمی شود زیرا منطقه آزاد به فکر توسعه منطقه بوده و درپی منافع خود نیست.
آیت الله هاشمی تصریح کرد:با رعایت و حفظ شرایط محیط زیست می توانید از این پارک استفاده بهینه ای انجام شود.

وی تالاب انزلی را تالابی گرفتار آلودگی دانست و با اشاره به پیشنهادات خود در خصوص احیای این تالاب گفت:راهکارهایی برای احیاء این تالاب ارایه شده و پیشنهاداتی دادم که قرار است پیگیری شود.
tel final1

Share