سرمربی سپیدرود خبر داد:

پاداش یکصد میلیون تومانی هدایتی برای سپیدرود در صورت پیروزی در آخرین مسابقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسین هدایتی تاجر متمول و مالک سابق باشگاه های استیل آذین و ملوان انزلی اعلام کرد در صورت پیروزی سرخ پوشان در آخرین مسابقه حساس شان به سپیدرودی ها پاداش خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه ،حسین هدایتی تاجر متمول و مالک سابق باشگاه های استیل آذین و ملوان انزلی اعلام کرد در صورت پیروزی سرخ پوشان در آخرین مسابقه حساس شان به سپیدرودی ها پاداش خواهد داد.

sepidroodفرشاد پیوس سرمربی نامدار باشگاه سپیدرود ضمن اعلام این خبر افزود: آقای هدایتی در فوتبال همیشه بانی امر خیر بوده اند و در تماسی که با ایشان داشتم قرار شد تا پس از پیروزی سپیدرود در بازی روز یکشنبه برابر بادران تهران یکصد میلیون تومان از سوی وی به بازیکنان سپیدرود به عنوان پاداش پرداخت گردد.

پیوس در ادامه افزود: آقای هدایتی یکی از هواداران عاشق پرسپولیس هستند و باشگاه سپیدرود هم یکی از تیم های ریشه دار و البته قرمز فوتبال کشور است و از این رو خود آقای هدایتی نیز از هواداران و علاقه مندان سپیدرود رشت می باشد.

پیوس با اعلام دعوت رسمی باشگاه سپیدرود رشت از هدایتی برای حضور در بازی روز یکشنبه این تیم در ورزشگاه عضدی رشت گفت: با کمک هواداران پرشمار و بازیکنان و  مسئولان و حامیانی مانند حاج حسین هدایتی با پیروزی بر بادران تهران به لیگ دسته اول صعود خواهیم کرد.

tel final1

Share