در پی اظهارات آقای مدیرکل

وقتی مسعود رهنما بدون «غم» سقوط وارد فاز «ورزش حرفه ای» می شود!/ای کاش نگاه مساوی به همه ورزش ها حداقل سودی نصیب گیلان می کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آقای رهنما در این مصاحبه کسانی را که باخت تیم‌های فوتبال ملوان و داماش را به اداره کل مذکور نسبت دهند، انسان‌های « بسیار بی‌انصافی» خواند، اما با این حال نکته جالب اینجاست که در مورد صعود سپیدرود معتقد است که به هر صورت نقش این اداره کل را نمی توان نادیده گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در مصاحبه ای که با یک خبرگزاری داشت نه تنها بار دیگر هرگونه نقش این اداره کل در سقوط تیم های ملوان و داماش را منکر شد بلکه منتقدان اداره کل را به پوپولیسم و لومپنیسم متهم کرد.

rahnama_0089_1شعاع مشرق با این مقدمه نوشت:

آقای رهنما در این مصاحبه کسانی را که باخت تیم‌های فوتبال ملوان و داماش را به اداره کل مذکور نسبت دهند، انسان‌های « بسیار بی‌انصافی» خواند، اما با این حال نکته جالب اینجاست که در مورد صعود سپیدرود معتقد است که به هر صورت نقش این اداره کل را نمی توان نادیده گرفت و ابراز داشت: «اگر بنده برد تیم فوتبال سپیدرود را« تنها» مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان بدانم انسان فرصت‌طلبی هستم». این «تنها» ما نبودیم نشان می دهد که مدیرکل ورزش و جوانان معتقد هستند بالاخره یک نقش کوچک در صعود دارند اما هیچ نقشی در سقوط مربوط به ایشان نیست. همان طور که ظاهرا عدم حضور احتمالی هیچ گیلانی در مسابقات المپیک نیز به ایشان مربوط نخواهد شد.
منش آقای رهنما در مدیریت به گونه ای است که به قول خودش «هیچ رشته ورزشی نسبت به دیگری ارجحیت ندارد» یعنی پینگ پنگ و «کاراته» همان قدر مهم دارد که فوتبال ارزش دارد! فوتبالی که به قول ایشان در لیگ دسته دومش ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر به دلیل نبود جا موفق به حضور در استادیوم نمی شوند. چنین نگاهی است که مدیرکل ورزش و جوانان را به این واکنش می دارد که نه از پیروزی سپیدرود«سرمست» شود و نه از شکست داماش و ملوان « غم» داشته باشد. ولی کاش حداقل این نگاه مساوی به همه ورزش ها حداقل سودی در این ورزش نصیب گیلان می کرد. نه آن که برای حضور یک سهمیه در استان گیلان در المپیک هم شانس چندانی نداشته باشیم.ولی این که ایشان می گویند «در ورزش قهرمانی به تمام آرمان‌های خود دست پیدا کردم»در کجا باید پیدا کنیم؟ این آرمان ها یا کوچک است یا وجود خارجی ندارد. ولی هرچه است هنوز میزان موفقیت های «ورزش قهرمانی» در گیلان به اثبات نرسیده عزیزان ما در نظر دارند وارد فاز «ورزش حرفه ای» بشوند.

tel final1

Share