واکنش مذاکره‌کننده پیشین هسته‌ای به نحوه مواجهه ظریف و کری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز گفت: احتمال این است که این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان ،مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز گفت: احتمال این است که این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد.

۲۰۱۶_۴_۲۰_۱۷_۷_۱۶حسین موسویان مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن جان کری و محمدجواد ظریف وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز که حاشیه هایی را به همراه داشت، با بیان اینکه عدم ایستادن این دو نفر در مقابل پرچم های کشور خود دو علت می تواند داشته باشد به خبرنگار گروه سیاسی میزان گفت: یک احتمال این است که این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد که من بیشتر چنین احتمالی را می دهم.

وی ادامه داد: البته امکان دارد این دو وزیر خارجه تعمدا و با هماهنگی قبلی این اقدام را انجام داده باشند تا چنین القاء کنند که مباحثی که پیرامون کارشکنی های طرفین در اجرای برجام مطرح می شود رنگ ببازد و طرفین پیام حسن نیت را مخابره کنند.

گفتنی است دیروز پس از دیدار دوجانبه وزرای خارجه ایران و امریکا در اقدامی که برخی آن را مغایر با عرف دیپلماتیک میدانند ظریف و کری هنگام دست دادن به جای اینکه در کنار پرچم کشور متبوع بایستند این حالت را معکوس کرده بودند.

tel final1

Share