امام جمعه فومن

وامدار جانبازان هستیم/هر کس ناسالمی داشته باشد پالایشگاه انقلاب او را رد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن تاکید کرد: دشمن شناس باشیم و دشمن شناسی را از امام و رهبر یاد بگیریم زیرا ما در اوایل انقلاب نه پر پرواز داشتیم و نه چنگ و دندان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد حسن صفوی در خطبه نماز جمعه شهرستان فومن  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت:شما مردم شهرستان در روز گذشته در مراسم سالگرد آیت الله محمد تقی بهجت فومنی (ره) با تمام خضوع و خشوع شرکت  کردید و این نشانه علاقمندی شما و مردم استان گیلان به این عبد الهی بود.

safavi به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , صفوی به سخنرانی آیت الله جنتی در این مراسم اشاره کرد و گفت: ایشان تاکید داشتند ائمه جمعه در خطبه نماز موازین رهبری را برای مردم بیان کنند.

 امام جمعه فومن گفت: با این گفتمانها مردم روشن می شوند و از حرفهای رهبری بهرمند خواهند شد.

حجت الاسلام صفوی به شهدا اشاره  کرد و افزود: شهدا نگفتند که ما  برای کدام منطقه هستیم بلکه همه با هم برای دفاع از کشور رفتند و مقابله کردند ولی امروز در عراق چنین نیست.

 امام جمعه فومن تاکید کرد: دشمن شناس باشیم و دشمن شناسی را از امام و رهبر یاد بگیریم زیرا ما در اوایل انقلاب نه پر پرواز داشتیم و نه چنگ و دندان.
صفوی افزود:انقلاب ما یک پالایشگاه  دارد و هر کس نا سالمی داشته باشد این پالایشگاه آن را رد می کند.

 وی همچنین به دیدار رهبر با سران نیروی انتظامی اشاره و گفت: اقتصاد مقاومتی بدون امنیت معنا و وجود ندارد.

 وی تصریح کرد؛قاچاق کالا اقتصاد مقاومتی را از بین برده و باید برای جلوگیری از قاچاق کمربند امنیت در کشور حفظ شود.

امام جمعه فومن در خطبه امروز شهرستان ضمن تبریک روز جانباز گفت: ما وامدار جانبازان هستیم و جانبازان بیش از ۲۰ سال داریم که ویلچر را تحمل می کنند و هر کسی این تحمل را ندارد.

 وی تاکید کرد:به عنوان ایرانی سری به کهریزک بزنید و ببینید که جانبازان قطع نخاع چگونه درد را تحمل می‌کنند.

 صفوی افزود: شاید بگویید بچه های این عزیزان از سهمیه هایی برخوردارند ولی بدانید هر چه برای این خانواده ها مسئولان بکنند کم کردند زیرا لذت داشتن پدر دهها برابر بهتر از این سهمیه هاست.

 وی نمایشگاه کتاب تهران را یک کار فرهنگی بزرگ دانست و تصریح کرد:من از اداره فرهنگ و ارشاد می خواهم تا عزیزانی که در سال ۹۴ کتاب و یا مقالاتی چاپ کردند برای تجلیل در نماز جمعه به ما معرفی کند.

خبرنگار: زلیخا صفری

tel final1

Share