در کمیسیون فرهنگی شورا بیان شد

همکاری و مشارکت شورا و شهرداری رشت در بازسازی حرمین عسکریین

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد گفت : سال گذشته ۶۰ میلیون تومان به ستاد عتبات و عالیات کمک شده است که با برگزاری جلسات مشترک با شهرداری و اعضای شورا این مهم بررسی خواهد شد تا بتوانیم کمک های چشم گیرتری به این ستاد که افتخار آن این است مسئولش از دیار گیلان است انجام دهیم.

۱۱۹۶۰[۱]اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه این هفته خود میزبان ستاد بازسازی عتبات و عالیات در سامرا بود.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در ابتدا این جلسه مظفر نیکومنش رییس کمیسیون فرهنگی شورا با بیان اینکه دستور کار امروز رسیدگی به بودجه سازمانها و گزارش عملکرد آن بوده است گفت: به حرمت اثمه اطهار و مهم بودن بحث ساخت و ساز حرمین در سامرا این جلسه به این مهم پرداخته خواهد شد.

در ادامه موسی اسماعیلی مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات در سامرا ضمن تشکر از اعضای شورا گفت : مایه خوشحالی است که شورا و شهرداری کلانشهر رشت همکاری می کنند برای ساخت حرمین در سامرا و این نشان از ولایت مداری این شهر است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیت با تشریح گزارش کار در بازسازی حرمین سامرا ، در خصوص علت حضور خود در شورا گفت : همان طورکه همه ما میدانیم اوج حضور حماسی در ساخت و ساز در کشور عراق از سال ۸۴ با تخریب حرمین سامرا آغاز شد  و علی رغم تهدیدات و خطرات در شمال عراق ، محبین اهل بیت در همان ابتدا حادثه به کمک ستاد شتافتند و شروع به ساخت و ساز کردند.

وی  از شورا و شهرداری رشت خواست تا با مساعدت های مالی خود این ستاد را در بازسازی حرمین عسکرین یاری رسانند.

در ادامه فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای اسلامی گفت : مردم و مسولان شهر رشت محبت اهل بیت را در دل دارند و تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا برگ زرین دیگری از اعتقادات پاک خود را در این عرصه از خود بجای بگذارند.

وی گفت : سال گذشته ۶۰ میلیون تومان به ستاد عتبات و عالیات کمک شده است که با برگزاری جلسات مشترک با شهرداری و اعضای شورا این مهم بررسی خواهد شد تا بتوانیم کمک های چشم گیرتری به این ستاد که افتخار آن این است مسئولش از دیار گیلان است انجام دهیم.

بشر دانش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت نیز در این نشست گفت : آمادگی داریم تا با نصب بنر در خصوص ساخت و ساز در سامرا و نصب آن در پر تردد ترین مکان های شهر رشت  در امر اطلاع رسانی برای مشارکت مردم در این طرح معنوی سهیم باشیم.

tel final1

Share