هلال احمری ها دارای منش صلح دوستی و مهربانی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه هلال احمری ها دارای منش صلح دوستی و مهربانی می باشند گفت: خدمات هلال احمر بامهربانی و بی طرفی در کشور و فراتر از مرزها در اختیار همگان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان گیلان ،نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه هلال احمری ها دارای منش صلح دوستی و مهربانی می باشند گفت: خدمات هلال احمر بامهربانی و بی طرفی در کشور و فراتر از مرزها در اختیار همگان قرار می گیرد.

index2استاندار گیلان ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و مصادف شدن آن با هفته هلال احمر را نیک توصیف کرد و افزود: هر جا حادثه ای رخ می دهد و صحبت از کار و تلاش است هلال احمری ها مهربان در آن جا حضور دارند و با دستان گرم و پر توان خود جان دوباره به آسیب دیده گان می دهند و این مهم از شاخصه های هلال احمر است.

وی افزو: با توجه به به حوادث متعدد در استان به ویژه حوادث جاده ای متاسفانه با تمامی برنامه ریزی های سازمان های دست اندر کار شاهد آمار بالای تصادف در استان هستیم که هلالاحمر در پایگاه های جاده ای خدمات بسیار ارزنده ای را جهت کاهش آمار تلفات جاده ای به مردم ارایه می کند که در نوع خود قابل تقدیر و ستایش است.
نجفی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر آمادگی همه جانبه هلال احمر و دپوی کالاهای ضروری در انبارها گفت: ما نیز در استان باید از نظر کالاهای ضروری و تجهیزات آمادگی لازم برای زمان حوادث داشته باشیم تامردم دچار سرگردانی و بحران نباشند و از لحاظ روانی با آسودگی بحران را طی کنند.
استاندار خواستار تعامل بیشترین مسئولین استان و هلال احمر کشور برای تجهیز امکانات امدادی استان و اختصاص بالگرد ویژه عملیات برای توانمندسازی شد.
در پایان دیدار خصوصی، مدیر عامل هلال احمر با بیان عملکرد هلال احمر، لوح یادبودی با شعار هفته هلال احمر به استاندار اهدا کرد.

index3

tel final1

Share