هشدار فرماندار ماسال در خصوص افزایش میزان تلفات ناشی از تصادفات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار ماسال با هشدار در خصوص افزایش میزان تلفات ناشی از تصادفات در شهرستان ماسال گفت: در فروردین ماه سال جاری ۳ نفر بر اثر تصادفات درون شهری و برون شهری فوت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار ماسال با هشدار در خصوص افزایش میزان تلفات ناشی از تصادفات در شهرستان ماسال گفت: در فروردین ماه سال جاری ۳ نفر بر اثر تصادفات درون شهری و برون شهری فوت کرده اند.

ghasemG_4561محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه شورای ترافیک ماسال با بیان اینکه در هر یک از حوزه های درون شهری و برون شهری شهرستان، شاهد بروز ۱۵ تصادف در فروردین سال جاری بوده ایم، افزود: در  همین مدت، تصادفات درون شهری منجر به فوت ۲ نفر و جراحت ۱۵ نفر و از تصادفات برون شهری نیز یک نفر فوتی و ۱۸ نفرمجروح به جای مانده است و این در حالیست که در سال گذشته شهرستان ماسال، رتبه اول کاهش میزان تلفات ناشی از تصادفات را در سطح استان به دست آورده بود.

وی با ابراز نگرانی در خصوص افزایش آمار تلفات ناشی از تصادفات این شهرستان در ابتدای سال جاری، اظهار داشت: سرعت غیر مجاز، عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و وجود نقاط حادثه خیز در جاده ها از جمله عوامل افزایش تصادفات جاده ای در سال جاری است.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ  قوانین راهنمایی و رانندگی در بین رانندگان، خاطر نشان کرد: در کنار آموزش و فرهنگ سازیدر این خصوص، باید به دنبال اصلاح نقاط حادثه خیز و توسعه زیرساخت های ارتباطی در شهرستان باشیم.

رئیس شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان ماسال، با اشاره به اهمیت حضور و نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی و برخورد جدی با متخلفین، افزود: حضور آگاهانه پلیس راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه خیز به ویژه در بازارهای هفتگی و تجمعات می تواند از بروز برخی حوادث جلوگیری نماید.

در ادامه این جلسه نقاط حادثه خیز سطح شهرستان ماسال با دقت مورد کارشناسی قرار گرفت و فرماندار ماسال از مسئولان مربوطه خواست، در کمترین زمان ممکن،زمینه اصلاح و رفع این نقاط حادثه خیز را فراهم آورند.

tel final1

Share