دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد:

هشدار دادستان تهران به هنرمندان و ورزشکاران/ در جلسات مبتذل شرکت کنید، اسامی‌تان اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دادستان عمومی و انقلاب تهران نسبت به رفتارهای هنرمندان و ورزشکاران متخلف هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،دادستان عمومی و انقلاب تهران نسبت به رفتارهای هنرمندان و ورزشکاران متخلف هشدار داد.

jafari-dadsetanعباس جعفری دولت آبادی عصر سه شنبه این هشدار را در جمع قضات دادسرای پولی، بانکی و اقتصادی در محل دادسرای تهران اعلام کرد.

دولت آبادی گفت: اگر ورزشکاران و هنرمندان در جلسات مبتذل و خلاف موازین شرکت کنند و اتهام آنها محرز شود اسامی آنها اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی افزود: هنرمندانی که در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی حضو ر دارند و ورزشکارانی که مورد توجه جامعه بویژه جوانان هستند، نباید در جلسات خلاف موازین شرع شرکت کنند.

وی یادآورشد: فساد تنها محدود به حوزه اقتصادی نیست و در همه حوزه ها بویژه حوزه فرهنگی خطر فساد وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگر سخنان خود با تاکید براینکه مهمترین عامل تقویت اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد است، یادآورشد: قوه قضاییه و دادستانی تهران در برخورد با فساد جدی است.

وی اظهار داشت: در سال ۹۳ ، ۶۱ کیفرخواست و در سال ۹۴ ،‌۷۸ کیفر خواست در دادسرای اقتصادی صادر شده است.

دادستان تهران ادامه داد: در ۱۸ پرونده موجود در اجرای احکام دادسرای اقتصادی ۱۱هزار میلیارد ریال گردش مالی وجود داشته است.

جعفری دولت آبادی یادآورشد: در ۳۲ پرونده دیگر نیز ۶۰۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در باره ضرورت همه جانبه با فساد در کشور نیز تاکید کرد: مبارزه با فساد باید همه جانبه و بدون تبعیض و شامل هر مقامی باشد.

وی افزود: اینکه می گویند به فساد رسیدگی نمی شود جفای به دستگاه قضا است و در مبارزه با فساد حد و مرز و مصونیت نباید وجود داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد که در پرونده امیر منصور آریا برای ۲۴۱ نفر کیفرخواست صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد که درسالهای ۹۳ و ۹۴ در جریان رسیدگی به مفاسد مبلغ ۲ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال رد مال و ۱۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی به صندوق دولت واریز شد.

وی گفت: کارهای زیادی در زمینه مبارزه با مفاسد انجام شده که برخی از آنها بدلیل گستردگی و برخی بدلیل رعایت موازین قانونی امکان انتشار ندارند.

tel final1

Share